Aden lakk teszt- Eden Orchid

kedd, január 14, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Sziasztok!

A decemberi Pixibag-gel érkezett hozzám ez az Aden körömlakk. Én a sötétebbiket, a 49-es Eden Orchid árnyalatot kaptam. Mivel még nem volt Aden lakkom, sőt semmilyen Aden termékem, így kíváncsian vártam, hogy milyen lesz. Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen tapasztalataim vannak ezzel a lakkal, olvassatok tovább. :)

Mint írtam, eddig semmilyen Aden termékem sem volt, aminek a legfőbb oka, hogy nem tetszett a csomagolásuk. Számomra kicsit gagyinak tűntek, mégis sokszor láttam blogokon és sokszor gondoltam azt, hogy milyen szép színe van, de a vásárlásig nem jutottam el. Ennek a legfőbb oka, hogy félve rendelek olyan terméket, amit nem láttam előtte "élőben". Az utóbbi időben új ruhába öltöztették az Aden termékeket, ami szerintem nagyon jót tett a termékek külsejének. Így mikor olvastam a Pixi hírlevelében, hogy Aden termék is lesz a csomagban megörültem, hogy végre kipróbálom ezt a márkát is. Kétféle árnyalatban küldték a lakkokat, én a sötétebbiket kaptam.
A csomagolása egyszerű: szögletes, átlátszó üveg; egyszerű felirat; fekete kupak tulipánokkal díszítve. Nekem nagyon tetszik, fiatalos, friss hatása van a virágoktól.
A lakk textúrája nekem nagyon tetszik, nem túl folyós, de nem is túl sűrű. Az ecset lapos, a vége nincs lekerekítve. Én személy szerint jobban kedvelem a lekerekítettet, de ezzel sincs különösebb problémám. Használat közben azonban meggyűlt vele a bajom. Az első rétegnél borzasztóan csíkozott, már előre féltem, hogy hány réteg lesz ennek a vége. A második réteg már egész szép volt, igazából csak 1-2 körmömön volt indokolt a 3. réteg, de nem kivételezek, kapott mindegyik. :) Az ecset nekem túl sok lakkot vett fel, pedig próbáltam mindig jól lehúzni. Így eléggé sikerült összekenni az ujjaimat, de ez orvosolható a végén. A kész lakkozás nekem nagyon tetszik, igazán szép színe van, nagyon érdekes, hogy az alapszíne inkább bordós, de amint fény éri, előbújik egy gyönyörű lilás árnyalat. Nagyon örülök, hogy az enyém lett ez a lakk, és biztos vagyok benne, hogy nem ez az utolsó Aden lakkom.





Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Szép mély színe van, de amint rásüt a napfény gyönyörű, élénk színben tündököl. :)
Tartósság szempontjából is meg vagyok elégedve. Három nap után mostam le, akkor is csak azért mert vizsgázni mentem. Kopást nem tapasztaltam, egy helyen pattant le a lakk közvetlenül lemosás előtt, de még menthető lett volna.

Ha van kedvetek, nézzetek fel az Aden oldalára. Nagyon örülök, hogy megrendeltem a Pixibag-et és így enyém lett az a lakk. Nagyon remélem, hogy következőleg már a Pixibox is az enyém lesz. :)

Mi a véleményetek erről a színről? Mit gondoltok az Aden lakkokról? Próbáltátok már őket?

Szép napot Nektek!

Ági


4 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, olyan bogyós színű, köszi hogy linkelted a tesztet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik neked is. :) Én köszönöm, hogy megnézted. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...