Balea Professional Glatt+Glanz sampon teszt

szerda, január 22, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments


Elég régóta küzdök a hajammal, sok terméket kipróbáltam már, de egyiknél sem éreztem úgy, hogy megtaláltam volna az igazit. Több problémám is van a hajammal,egy termékkel képtelenség lenne megoldani, erről már rég lemondtam, így inkább fontossági sorrendet állítottam. Így választottam a legutóbbi vásárláskor ezt a Balea sampont. Olvass tovább, hogy megtudd, érdemes volt-e ezt terméket választanom.

Három fő problémám van a hajammal. Ezek közül ami a legkevésbé zavar, az a száraz, töredező hajvég. Általában 3 havonta vágatok belőle, valamint használok hajpakolást, hajvégápolót és mivel hosszú a hajam kifésülő spray-t is. Jelenleg a kettes számú probléma a hajam gyors zsírosodása. Eddig ezt tekintettem az első számú problémának, de mivel akármivel mosom a hajam, nem érek el elegendő változást, úgy döntöttem, hogy átértékelem a hajápolási szokásaimat. Jelenleg amire a legnagyobb hangsúlyt fektetem, a frizzy megszüntetése. Próbáltam utánaolvasni a problémának, magyarul több néven találkoztam vele: szöszös haj, kreppesedő haj. Legérhetőbb, ha nézünk egy képet:
Forrás
Egy ideig próbáltam hajvasalóval felvenni a harcot a hajam ellen, de párás időben addig néz ki valahogy amíg megcsinálom, mert a pára hatására rögtön kócos hatásúvá válik. Ezért arra gondoltam, hogy mivel a hajvasaló miatt jobban törik a hajam, ráadásul valamivel gyorsabban is zsírosodik, inkább megpróbálok más megoldás után nézni. Keresgélés közben rátaláltam a John Frieda Frizz-Ease termékcsaládra, ami bár nagyon szimpatikus volt, az ára eltántorított tőle. Elmentem szétnézni a Dm-be, hátha találok valami olcsóbb alternatívát. Így találtam rá a Balea Professional Glatt+Glanz samponra. Mivel az ára is sokkal barátságosabb, mint  John Frieda sampon, így gondoltam teszek egy próbát. Már az első használatkor is sokkal selymesebb, könnyen fésülhető lett a hajam, ráadásul a kis antennáim sem álltak az ég felé. :D Szemléltetésképpen készítettem egy vele-nélküle képet. Felül láthatjátok a "vele" képet, alul a "nélküle" képet. Természetesen mindkét esetben egyformás szárítottam, a samponon kívül ugyanazokat a termékeket használtam.

Természetesen nem lett tőle szögegyenes a hajam, a vége hullámos, néhol loknis, de nekem nagyon tetszik. :) Sokkal egyszerűbb kezelnem a hajamat, és kevesebb időt vesz el. 
Mindenképpen szeretném majd kipróbálni a John Frieda Frizz-Ease termékeket is, kíváncsi vagyok, hogy mit tudhatnak, de mivel csak a sampon 3000Ft, így megvárom vele a Glamour-napokat.

Nektek van ilyen problémátok a hajatokkal? Milyen termék vált be nektek? 

Szép napot! :)

Ági

13 megjegyzés:

  1. Nekem göndör hajam van és eddig ez volt az a sampon ami, ha szögegyenes hajat nem is de viszonylag egyenes hajat varázsol :) Amikor ezt a sampont használom akkor lényegesen könnyebb vasalni a hajam. Nekem bevált, ár-érték arányban is tökéletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is bevált! :) Én mióta ezt használom még nem vasaltam, mert így is elviselhető. :D De kíváncsi lettem,úgyhogy kipróbálom, hogy mi a a helyzet. ;) Nincs sok türelmem hajat vasalni. :D

      Törlés
    2. Koszonom a sampon ertekeleset pont ma vettem kivacs voltam a kommentekre. Szerencsere pozitiv a velemeny, akkor jot vettem.

      Törlés
  2. A hajam kb. úgy működik, hogy ha 0,000001% pára van a levegőben, akkor már begöndörödik. :D De ha direkt begöndörítem, akkor meg nem tartja a hullámokat. -.- :D Troll! :D
    Balea hajápolási termékeket nem szeretem eddig csak rossz tapasztalataim voltak velük. Most Garnier-t használok, az bevált, nagyon szeretem, nem váltanám le. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém is kirúgja a hullámot, ha besütöm. Mire az végigérek,kezdhetem elölről :/
      Nekem is ez az első Balea ami bevált, de ha egyszer valami beválik, akkor használni kell, míg van. :) Ha valamire rátalálok és megszeretem, mindig kivonják :(

      Törlés
  3. a balzsam is nagyon jó ebből a fajtából :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet. :) Azt is ki akarom majd próbálni, amint elfogy a mostani. :)

      Törlés
  4. Én sampont nem, csak a Balea-s balzsamot használom, de most nem jut eszembe, hogy melyiket, de szeretem :)
    Díjat kaptál tőlem: http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2014/01/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nagyon feldobtad a napomat! :) Hihetetlenül jól esik. :)

      Törlés
  5. Nagyon látványos és meggyőző a két kép, tuti ki fogom próbálni. Ha az ugyanilyen balzsamot még nem próbáltad, akkor sztem minél előbb tedd meg, én 3 félét próbáltam már és igazából mióta rájuk találtam, nem is nagyon vettem mást. Sokkal puhább tőle a hajam és könnyebben kezelhető :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenképpen kipróbálom a balzsamot is, ha a mostani elfogy. :)

    VálaszTörlés
  7. Ha elfogy a mostani koffeines változatom, akkor kipóbálom ezt a balea sampont. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a koffeinesből a balzsamot próbáltam, nem volt rossz, de újra nem vettem. Örülök, hogy sikerült tippet adnom a következő vásárláshoz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...