Ecsetszett eBay-ről?

csütörtök, január 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments



Amikor sminkelni kezdünk a sminkeken kívül mindenképpen szükségünk lesz sminkecsetekre is. És ekkor jön a kutatómunka, hogy honnan és milyen ecseteket érdemes beszerezni, főleg ha az a cél, hogy jó minőségű ecseteket vásároljunk barátságos áron. Én az első szettemet az eBay-ről vásároltam, ahol hatalmas a választék, de azért én félve rendeltem, hogy olyan lesz-e amilyennek a képek alapján tűnt.


Még augusztusban rendeltem meg ezt a szettet és kb. 3-4 hét ért ide. Elég sok ecset kapható, és mivel ez az első szettem, segítséget kértem három olyan blog írójától, akiknek van tapasztalatuk és adok a szavukra. Jobbnak láttam, ha több véleményt is hallok róluk, ráadásul arra is gondoltam, hogy nyáron nyaralás/egyéb miatt lehet, hogy nem is tudnak visszaírni. Szerencsémre mindhárman hamar válaszoltak, és ezt ajánlották leginkább. Innen is köszönöm Djkaty, Fruzsi, Szandra. :)
Eladót nem linkelek, mert jelenleg nem kapható nála. Én licitáltam rá, így 2800Ft körül kaptam meg szállítással együtt. Láttam most is hasonló szetteket, kapható más színben is 3000-4000Ft között. Ez a szett 13 db ecsetet tartalmaz, valamint az ecsetek tárolására és szállítására alkalmas hengeres tokot. Az ecsetek jól becsomagolva, borítékban érkeztek. Minden ecset külön be volt csomagolva, így voltak a tartóban és az is körbe volt véve buborékos fóliával. Amikor kibontottam nagyon büdösek voltak szegények, mentek is rögtön fürdeni, hogy ne legyen tőlük büdös a lakás. Száradás után is még lehetett érezni, de már nem olyan erősen. Valószínűleg a festés vagy ragasztás hatására lett ilyen szaguk, mert engem erősen valamilyen hígítóra emlékeztetett. Kb. egy nap alatt teljesen megszáradtak, természetesen a kisebbek gyorsabban. Az ecsetek közül 4 arcra való, a többi kisebb, szemre való ecsetek.

A legtöbb ecset kellően tömött, kivéve a duo fiber ecsetet. Alapozáshoz szerettem volna használni, de arra alkalmatlan, nagyon csíkoz. Azóta rendeltem mást erre a célra. 
A púder ecset jó nagy, kellően tömött.
Az alapozóecsetet nagyon megszerettem, bár nem alapozásra, hanem a szemem alatti terület korrektorozására használom. 
A pirosító ecsetet is nagyon szeretem, mióta megvan csak ezt használom. 
Szemre való ecseteket nem mutatom be külön-külön, mert elég jól látszódnak együtt is. Van 2 pufi ecset satírozáshoz, 2 szemhéjárnyaló + 1 ferde szemhéjárnyaló, 1 ferde tusecset, 1 vékony szemkihúzó, 1 szemöldökformázó, 1 szemkontúrozó ecset. Mindegyik nagyon jól használható, jó minőségű. Egyetlen hátrány tudok említeni velük kapcsolatban, mégpedig a nyelük hosszát. Én mindig közelebb hajolok a tükörhöz szemfestésnél és többször jártam már úgy, hogy a tükörhöz koccant a nyele.

Végül a tok. Kemény, jól záródik, utazáshoz is ideális lehet. 

Mosás során néhány szál kihullott az elején, de azóta nem hullik.

Mi a véleményetek ezekről az ecsetekről? Rendeltetek már eBay-ről ecsetet?

Szép napot!

Ági

10 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a szett! :) Én most ceruza ecsetet szeretnék nagyon, de még nem találtam meg a tökéleteset. Én már két ecsetkészletet is rendeltem ebay-ről, mindkettőt nagyon szeretem. Még tervezem, hogy rendelek még egyet, valahogy úgy érzem, hogy sosincs elég ecsetem (pedig elég sok van :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegetem a szetteket, szeretném még bővíteni én is a készletem ;)

      Törlés
  2. Nekem ugyanez a szett van meg, én nagyon szeretem, sajnos a duo fiberrel én se vagyok kibékülve, de a többit nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak az enyém nem jó. :( Bár igyekszem megtalálni, hogy mire is lehetne használni. :)

      Törlés
  3. Ó, nagyon örülök, hogy bevált a készlet! Nálam még mindig csak a kívánságlistán szerepel, de egyszer biztosan az enyém lesz, mert úgy látom, ecsetből tényleg sosem elég :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet értek, sosem elég ;) Én is nézegetem a következő szettet ;)

      Törlés
  4. Nagyon szuper ecsetek így első ránézésre. Én most már egy picit profibb készletet szeretnék, a Sigma Bunny-n gondolkodom, mellé egy RT Expert Face Brush, még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is kívánságlistás a Sigma és az RT is, de sajnos az ösztöndíj nem kompatibilis az árukkal. :( Remélem majd néhány év múlva az enyémek lesznek. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó ez az ecsetkészlet! :) Mostanában én is nézegetem Ebay-en ezeket, de nem tudom melyik lenne jó :S Olvasom a leírásokban hogy ilyen meg olyan jó minőségű kecskeszőr... de hát nem tudom melyikben lehet hinni. Te mi alapján választottad ezt? Vagyis a lányok miért ezt javasolták? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én három szettre szűkítettem a lehetséges befutókat. Volt ez, egy másik ugyanilyen, csak az 12 darabos volt, valamint volt egy olyan ami egy neszesszer szerűségben volt, azon MAC felirat volt. A lányok szerint is az ecsetek ugyanolyanok, már amennyire ez kép alapján látszódott. A kecskeszőr felirattal kapcsolatban azt tudom mondani, hogy 3-4000ft-ért szerintem nem kapsz kecskeszőr ecsetszettet. Ennél is volt ilyen a leírásban, de szerintem szintetikus szőr. Bár a pirosítóecsetnek közvetlenül mosás után kicsit ázott állat szaga van, de csak közelről, lehet, hogy ez az egy tényleg kecskeszőr. A többinél nem vettem észre ilyet.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...