Első díjam! :)

péntek, január 24, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments


Tegnap egy nagyon kedves üzenet fogadott a blogon, Asuke a Fashion and Beauty by Asu blog írója egy díjjal lepett meg engem. Annyira hihetetlen ez számomra hiszen még egy hónapja sincs, hogy elkezdtem blogot írni. Már az is nagyon meglepő és jóleső érzés, amikor látom nap mint nap, hogy hozzászóltok egy bejegyzéshez, feliratkoztok és az oldalmegjelenítések száma is szépen növekszik. :) Nagyon szépen köszönöm ezt nektek!



Szabályok:

1.) Helyezd el a díjat a blogodon
2.) Linkeld be, aki bejelölt téged
3.) Jelölj te is blogokat a díjra
4.) Értesítsd őket a jelölésről
5.) Írj 7 dolgot magadról

Jelöltem: http://moonangelstories.blogspot.hu/ Anna volt az első akinek a blogját elkezdtem olvasni, így egyértelmű volt, hogy neki adom. :)

7 dolog magamról:

1.  24 éves vagyok és Minnie-mániában szenvedek. :D (Nyugtassatok meg, hogy ki fogom nőni. :D )
2. Ez lesz az utolsó félévem az egyetemen (ha minden jól megy) és Asuhoz hasonlóan én is elég fiús szakmát választottam, építőmérnök leszek, szerkezetépítő szakirányon. :)
3. Nem bírom túl jól a vásárlást, 1-2 óra után nagyon meg tudom unni, főleg ha sokan vannak.
4. Imádok az eBay-en nézelődni.
5. Nagyon tetszenek a karkötők, gyűrűk, de nem bírom elviselni őket magamon sokáig.
6. Kedvenc állatom a teknős.
7. Nagyon szeretem a zabkását. Míg nem kóstoltam, azt hittem, hogy biztos nagyon rossz, de úgy döntöttem, hogy egy próbát megér, így csináltam egy adagot. És azóta nagyon sok adagot. :) Gyümölcsökkel nagyon jól variálható. :)

Szép napot! :)

Ági

6 megjegyzés:

  1. Akkor neked sem könnyű a suli, sok sikert ès kitartást az utolsó félévhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem könnyű, de remélem, hogy néhány év múlva azt mondhatjuk, hogy megérte. Bár arra fel vagyok készülve, hogy nem lesz egyszerű a munka világában sem, főleg eleinte. :( ) Köszönöm szépen, neked is kitartás! :)

      Törlés
  2. Nekem is ez az utolsó félévem az egyetemen, kicsit félek is, hogy mi lesz utána :)
    Az ebay-en én is órákat el tudok tölteni, sorra nyitom meg a kis ablakokat a számítógépem, párom meg csak néz, hogy milyen bolond megszállott vagyok :D
    Még nem ettem zabkását, pedig már megvettem hozzá a zabot, de félek megcsinálni :D ne kérdezd miért, mert nem tudom :D

    VálaszTörlés
  3. Akkor neked is kitartást és sok sikert az utolsó félévhez. :) Én is sokáig csak pakolgattam itthon a zabpelyhet. :) Nem mertem megcsinálni, mert azt se tudtam, hogy milyennek kell lennie. De most elgondolkoztam, hogy lehet felrakom majd a receptet, hogy én hogy szoktam csinálni. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...