Első Pixibag-em

szombat, január 11, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments


Az utóbbi két alkalommal próbáltam megrendelni a Pixibox-ot, de sajnos az elsőnél órán voltam, a másodiknál zh-t írtam, így lemaradtam róla. Nagyon felcsigáztak azonban azzal, hogy ígértek egy meglepetést. :) Így mire jött a Pixibag, úgy intéztem, hogy szombat délelőtt itthon legyek, és meg is lett a jutalmam. :) Végre! Végre! Végre! Enyém lett egy Pixi! :) Amint elment a postás, már téptem is fel a csomagot, pedig általában szépen szoktam kicsomagolni. :) Amint letéptem a csomagolást, megpillantottam a neszesszert és már akkor tudtam, hogy nagyon elégedett leszek.



A neszesszer mellett az Aden katalógusa volt a csomagban, a termékek pedig a neszesszerben voltak. De lássuk a lényeget. :)
  • Aden Cosmetics Körömlakk 49-es árnyalatban
  • Aden Folyékony Ajak Tinta 01-es Mango árnyalatban
  • Syoss volume lift száraz sampon (kék)
  • Pussy Deluxe Tusfürdő
  • Gliss Kur Ultimate Repair Elixír Hajolaj
  • Neutrogena Norvég Formula Tápláló testápoló sarki szederrel száraz bőrre (ajándék termékminta)


Ti megvásároltátok a Pixibag-et? Melyik tetszik jobban a Pixibag vagy a Pixibox? Szeretnétek valamelyik termékről tesztet olvasni?

Szép napot Lányok! :)

Ági

7 megjegyzés:

  1. Szia! Én is megrendeltem! :) Nekem a Pixibag és a Pixibox is tetszik - szeretem a meglepetéseket. :D A lakkra lennék kíváncsi, mert nekem egy másik árnyalatban érkezett.

    VálaszTörlés
  2. Az Aden lakkra kíváncsi vagyok. :P Meg a Gliss Kur olajra is. :)

    VálaszTörlés
  3. A lakkról napokon belül kint lesz a poszt. :) Már a képek megvannak ;)
    Akkor az olajat is felveszem a listára. :) Mióta megkaptam, azóta használom, így már azért látom, hogy van-e hatása. ;)

    VálaszTörlés
  4. A pixiboxot szoktam megrendelni. A legelső kiadás óta mindig, szóval nekem az a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon ügyes és kitartó vagy, hogy mindig meg tudtad rendelni. Én nagyon remélem, hogy a következőt nekem is sikerül végre. :) Nagyon szeretném már átérezni a box élményét is.:)
      Köszönöm, hogy írtál. :)

      Törlés
  5. Nekem is meg van a Pixibag :) A körömlakkon és a tusfürdőn kívül már minden terméket kipróbáltam. A sampon abszolút bevált, a kis termékmintából azóta már meg van a nagy kiszerelésű testápoló a hajolajat egyelőre pihentetem ugyanis az Avonos hajolaj 1 használat után olyan csodát művelt a hajammal,hogy csak lestem! :O
    Jó kis poszt! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ha az Avon hajolaja miatt lestél, akkor nem tudom, mit csinálsz, ha ezt kipróbálod... ;) Nekem sokkal jobb, mint a Avon-os.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...