Essence kiárusításon jártam

péntek, január 17, 2014 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments



Bizonyára mindenki értesült már arról, hogy tavasszal új termékek kerülnek az Essence kínálatába, és ez azzal jár, hogy néhány terméktől el kell búcsúznunk. Ilyenkor még lecsaphatunk azokra a termékekre, amik beváltak és szeretnénk belőle utánpótlást, vagy azokra amit eddig nem próbáltunk ki, de szeretnénk kipróbálni. A Müllerben már megkezdődött a kiárusítás, a polcok sem voltak lefosztva, így néhány terméket én is hazahoztam.


Írtam egy listát arról, hogy mire szeretnék lecsapni, IDE kattintva megtaláljátok. Van olyan termék amiből már nem találtam, van amit sikerüt beszerezni a listáról, és olyan is van ami nem volt a listán. :)

Két Colour&go lakkot sikerült megvásárolnom.

  • 112 Time for romance- Ez rajta volt a listámon is , nagyon szép, csillámos árnyalat.
     
  • 130 What's my name? - Ez nem volt a listán, de megtetszett a színe.
A Stay matt lip cream is szerepelt a listán, bár nem ez az árnyalat. A 01 Velvet Rose árnyalatot hoztam el.


Az utolsó termék amit megvásárolta, a Sun club mattosító papírkendő. Régóta ki szerettem volna próbálni a mattosító papírokat, de mindig elmaradt a vásárlás. A listámon sem volt rajta, valamiért elkerülte a figyelmemet, az üzletben vettem észre, hogy ez is akciós. A téli időszakban nem túlságosan problémás a bőröm, de a meleg hatására jobban zsírosodik, így ezt nem mostanra vettem, de egy hosszú napon most is jól jöhet.

Ha szeretnétek valamelyik termékről tesztet, írjátok meg. :)

Ti vásároltatok már valamit a kiárusításon? Ki szoktátok használni ezeket az akciókat?

Szép napot!

Ági

9 megjegyzés:

  1. Én a Velvet Rose-on gondolkozom erőteljesen, de még nem tudom.... szuper dolgokat hoztál el egyébként! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp érdemes megnézni a boltban. Nekem önmagában nem tetszik magamon, viszont ajakápolóba beleütögetve nagyon szép. Szerintem azért nem tetszik úgy, mert matt, és nagyon jó fedése van, így nekem túlságosan látszik, hogy ott van. De ez az én kattanásom. :D

      Törlés
  2. A Time for romance az egyik kedvenc lakkom, kár hogy távozik, mert gyönyörű. *.* /Viszont leszedni...omg./

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a leszedéstől én is félek. :D De már késő... Rajtam van. :D És gyönyörű ♥

      Törlés
  3. Holnap utoljára még én is lecsapok pár dologra :) Még van olyan a kívánságlistámon amit szeretnék kipipálni :) Többek között én is szeretnék egy ilyen Stay Matt ajakkrémet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz még venni. Elég jó dolgokat sikerült már összevadásznod... :D

      Törlés
  4. Klassz dolgokat vettél, én a lakkokra vagyok nagyon kíváncsi, remélem mielőbb megmutatod őket élesben. :) A mattító papír és a lip cream-ek közül egy nálam is szerepel a listán. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, elég gyors voltam a lakkokkal ;) Kíváncsi vagyok, hogy mire sikerül még lecsapnod. :)

      Törlés
  5. Én ma voltam az Árkád Rossmanban és Time for Romance már nem volt, pedig én is le akartam rá csapni. :( De a mattító lapocskákat beszereztem én is, bár egyelőre nem fogjuk tudni kihasználni, úgy érzem :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...