Essence kívánságlista - Szortimentváltás előtt és után

szerda, január 08, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


















Az utóbbi napokban a legtöbb blogon megjelentek a kivonásra jutó termékek és az új termékek listája is. Most bemutatom azokat a termékeket, amiket én kinéztem magamnak. Persze úgyis az állvány előtt nézelődve dől el, hogy mi is tetszik igazán, de nem árt, ha összeszedjük, hogy mi az amit érdemes megnézni.


Kifutó termékek:

  • Sun Club szemhéjpúder 02
  • Rúzs 65- nem vagyok nagy rúzsos, ha használok is akkor "szájszín"-t :D ezért úgy gondolom, hogy mikor próbálkozzak feltűnőbb színekkel, ha nem most :)
  • Stay with me hosszan tartó szájfány 02, 03
  • Color&go körömlakk 112, 121, 156


Képek forrása: http://getupgetdressed.blogspot.hu/2014/01/essence-kifuto-termekek-2014-tavasz.html

Új termékek: 

  • All about... nude eyshadow
  • Mono szemhéjpúder 

  • Gél állagú vízálló szemceruza
  • The lash curler spirál
  • Big bright eyes highlight it nude!
  • Effect nail polish
  • Topperek
  • How to make ... paletták
  • Metal glam szemhéjpúderek
  • Folyékony Effect szemhéjpúderek
  • XXXL szájfény
  • Rúzs

És végre a lista végére értem. :D Reméltem, hogy nem lesz ilyen hosszú, a pénztárcám már retteg :D

Ti mit néztetek ki?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Kb. ezeket néztem ki, amiket te. :) Kész anyagi csőd ez a szortimentváltás. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is rettegek előre :D És még ezután jön a Catrice... :D Sajnos nagyon jó cuccok jönnek :D

    VálaszTörlés
  3. Anyagi csőd az tuti :D De az első zsákmányolás megtörtént! :) Ha esetleg érdekel itt megnézhetitek mit sikerült beszereznem. http://mimiseverydaylife.blogspot.hu/2014/01/essence-akciok.html

    VálaszTörlés
  4. Körömlakkok között van pár hasonló a kívánság listánkon :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...