Inspiráció #3

vasárnap, január 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 5 Comments

Sziasztok!

Alig kezdődött el ez az év, az első hónapnak máris az utolsó hetét kezdjük meg. Annak ellenére, hogy lassan úgy néz ki, hogy ideér a tél, én egyre inkább a tavaszt várom. Karácsonyra jó lett volna, ha szép fehér a táj, de ilyenkor már egyre kevésbé hoz lázba, ha havazik.

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

 9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? 

Szép napot!

Ági



5 megjegyzés:

  1. Kedvenc? Soroljam? :D heti outfit, heti haj... Bárcsak én is tudnék ilyen csodákat. Heti köröm is valami mesés. Heti bent egyszerűen kell :) és a heti plusz egy is kellllllll! :) nagyon jó képek! Szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól vettem észre nálad is Mickey- Minnie mánia van. ;) :D

      Törlés
    2. Ajaj de még mennyire :D Törölköző+takaró és tányérkészlet pipa :D A fedőlakk meg lassan megérkezik hozzám :D Nagy gyerek vagyok :$

      Törlés
  2. A heti köröm és a cica a kedvencem, de mindnek csodás hangulata van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A köröm nekem is nagyon bejön. Nagyon gondolkozok, hogy csinálni kellene hasonlót. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...