Januári kedvencek

péntek, január 31, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments



Eltelt az első blogolással teli hónapom! :) Nagyon örülök neki, hogy máris ennyien itt vagytok, olvastok és hozzászóltok a posztokhoz. Igazán köszönöm nektek! :) 
Mivel hónap vége van, összeszedtem nektek azokat a termékeket, amiket nagyon szerettem ebben a hónapban.



Legnagyobb kedvencem maga a The Body Shop. Ebben a hónapban voltam először az üzletben, és nagyon jó termékekkel sikerült távoznom. :) Eddig még csak a mandulás testvajat kezdtem el használni, de imádom minden cseppjét. :) Nagyon finom illata van, ráadásul annyira jól hidratál, hogy elég két naponta használni(elég lenne, ha nem kenegetném az illata miatt ;) )
Maradva a testápolásnál, a kezeimre is nagyon kell figyelnem a hideg hónapokban, és ebben nagyon jó szolgálatot tesz a LRP Cicaplast kézkrém. Kellően zsíros állagú, de nagyon hamar felszívódik és nem hagy ragacsos érzést.
A számra az Yves Rocher szőlős ajakápolóját használtam a leggyakrabban. Nagyon szeretem kenegetni, mert jól hidratál, könnyen kenhető, bárhol higiénikusan használható és kellemes viselet az ajkakon.

Sikerült megtalálni azt a sampont, ami kezelhetővé varázsolja a hajamat, ez pedig a Balea Glatt+ Glanz sampon. Írtam róla tesztet is, benne szemléltető képet is találtok a hatásáról.
A decemberi Pixibag-ben érkezett a Gliss Kur hajolaja, amit rögtön el is kezdtem használni, és nagy kedvencem lett. Szépen ápolja a hajvégeket, mégsem hagy olajos érzést maga után.

Ha figyelemmel kísértétek a NOTD bejegyzéseimet, nem érhet meglepetésként titeket, hogy miket szerettem legjobban ebben a hónapban a körömlakkok közül. Igazából abszolút kedvencet nem is tudnék választani, mindegyiket másért imádom. Az idei év első várárlását hamar megejtettem, ugyanis 1-én rendeltem meg ezt a nagyon aranyos Etude House xoxo Minnie lakkot. A visszajelzések alapján úgy láttam, hogy nektek is nagyon tetszik, sőt van olyan, akihez azóta már meg is érkezett a sajátja. :) 
Az Essence kiárusítás egyik szerzeménye a C&G 112 time for romance lakkja. Igazán különleges hatást lehet vele elérni, a lemosása szörnyű, de megéri.
A Lovely Snow Dust Nr.2 lakkját még decemberben sikerült megkaparintanom, ami miatt nagyon szerencsésnek érzem magam, mert sajnos sokan lemaradtak róla. :( 
Mióta megrendeltem az Avon kamilla és levendula párnára fújható pemetét szinte minden este használom. Nagyon szeretem az illatát, bár nekem az elalvásban nem igazán segít, elég rosszul alszom mostanában.
Nagyon sokszor használtam az Essence Be Loud! Ajak Sticket. Szín, enyhe színt ad az ajkaknak, jó illata van, de sajnos elég hamar lekopik, de szeretem kenegetni. :)
Alapozáshoz mindig ezt az Joursna ecsetet használom mióta megrendeltem. Ez egy Real Techniques hasonmás, nagyon jó minőségű ecset. Először Djkaty blogján láttam, nagyon megtetszett és rögtön meg is rendeltem az eBayről. 
Szemfestés terén hónapok óta a legnagyobb kedvencem a Sleek Vintage Romance paletta. Mesés színei vannak és nagyon jól pigmentált. 
És végül, ami számomra a legmeglepőbb, hogy milyen szép számot láthattam ma az oldalmegjelenítéseknél. :) Nagyon köszönöm nektek!

Amiről készült már poszt azokat linkeltem. Ha szeretnétek olvasni valamelyik termékről, írjátok meg nyugodtan! ;)

Nektek mik voltak a kedvenceitek januárban? Vannak közös kedvenceink?

Szép napot!

Ági

14 megjegyzés:

  1. Az ecsethez tudnál nekem egy linket küldeni kérlek? :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még októberben rendeltem, az a link már nem elérhető. Megnéztem és annál az eladónál most ezek vannak: http://www.ebay.com/itm/Professional-Cosmetic-Stipple-Fiber-Powder-Blush-Brush-Foundation-Makeup-Tool-/400570524637?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item5d43dd23dd
      Ezen nem látok semmilyen feliratot, amikor én rendeltem, akkor látszódott a képen. Remélem azért tudtam segíteni. :)

      Törlés
  2. A TBS mandulás testvaját imádom én is, mondjuk most a málnásat használom, nagyon szeretem azt is, mennyei illata van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos az is nagyon finom illatú, szeretem a málnás dolgokat. Remélem, hogy fogják még árulni, jelenleg nem látok a webshopban, szívesen kipróbálnám azt is. :)

      Törlés
  3. A Sleek paletta nálam is kedvenc!
    Az ecset pedig az én érdeklődésem is felkeltette - no nem mintha nem lenne elég ecsetem... :-)

    VálaszTörlés
  4. Én a vaníliás ajakápolót vettem meg az Yves Rocherban valamelyik nap, de már most nagyon szeretem :)
    Azt hiszem nekem is meg van az az ecset, de nekem ferde fejű van, így bronzosításra használom :)

    VálaszTörlés
  5. Az az ecset is ilyen jó? Gondolkodok még tesók beszerzésén! ;)

    VálaszTörlés
  6. Lassan ideje lesz beszereznem egy Minnie-s Etude House lakkot, imádom blogokon nézegetni, hát akkor még magamon mennyire imádnám... :D Tetszenek a kedvenceid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy szeretnéd magadon ;) Nekem meg az OPI-t kellene beszerezni :D

      Törlés
  7. Azok lakkok annyira de annyira szépek! *.*
    A Cicaplast krémen mindig mosolygok. :D Olyan cuki neve van. :D

    VálaszTörlés
  8. A minnie lakkot neked köszönhetem. :) Ma már ki is próbáltam,imádoooom! :) Egyébként a balea sampon nálam örök kedvenc lesz az tuti. :) A gliss kur hajolaj nekem is megvan a pixibag által szintén, de én egy avonosat használok, majd ha elfogy lehet én is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem a Minnie-s lakkal. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...