La Roche-Posay nyeremény+teszt

csütörtök, január 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Sziasztok!

Decemberben igazán szerencsésnek éreztem magam ugyanis én nyertem Szandra nyereményjátékán az egyik csomagot. Ezúton is köszönöm. :) Amikor megláttam a játékfelhívásban, hogy milyen termékeket tartalmaz a csomag, rögtön arra gondoltam, hogy mintha csak az én bőrömre állították volna össze a csomagot, így nagyon boldog voltam, amikor megláttam, hogy nyertem a játékon, és pont ezt a csomagot. Ha kíváncsiak vagytok, hogy beváltak-e a termékek, olvassatok tovább. :)
Ebben a csomagban három La Roche-Posay terméket kaptam.

Ígéret: A pórusok kitisztulnak. Még a legmakacsabb bőrhibák is megszűnnek. A bőr puhább és         tisztább. Tartós egyensúly az egészséges bőr minőségének helyreállításáért.Tökéletes alapja a                       sminknek.
Tapasztalatom: A termék csomagolása nagyon praktikus. Hengerek alakú tubus, csőrös adagolóval, ami higiénikussá teszi a használatot. A termék állaga nagyon könnyű, én inkább vizesnek mondanám, így nagyon könnyű eloszlatni a bőrön, ráadásul nagyon hamar fel is szívódik. A gyors felszívódás azért is szuper, mert így nem kell sokáig várni és már sminkelhetünk is rá. Ha már a sminkelésnél tartunk. :) Én nem tapasztaltam, hogy nehezebb vagy könnyebb lenne felvinni az alapozót/CC krémet, viszont úgy tapasztaltam, hogy később fényesedik át a bőr a használatával. Ha nem sminkelek rá akkor is elég sokáig matt marad a bőröm. Épp jókor kezdtem el használni, ugyanis pont akkor jött elő néhány pattanásom, amik viszonylag hamar el is múltak, és azóta nem is jelentkeztek újra. A mitesszerek mérete csökkent, de nem múltak el (legalábbis még nem). Ami számomra nagyon pozitív, hogy nem szárítja a bőröm, sőt valamennyire hidratálja is. Most még elég a hidratáló hatása, eddig elég kegyes volt hozzánk az időjárás, remélem, ha hidegebb lesz akkor sem lesz ezzel probléma. Egyetlen negatívum számomra az illata. Engem erőteljesen a citromos Jar mosogatószerre emlékeztet, amit túl sokszor használtam... Az illata ellenére úgy gondolom, hogy ha elfogy veszek belőle utánpótlást, mert hamar elmegy az illata a bőröm perig imádja. Egyébként elképzelhetőnek tartom, hogy van, aki szereti az illatát, mert egy viszonylag friss, citromos illatról van szó.
Ígéret: Az EFFACLAR gél gyengéden tisztítja a bőrt, az érzékeny bőr számára legkíméletesebb tisztító összetevőinek köszönhetően. Eltávolítja a szennyeződéseket és a felesleges faggyút, ezáltal a bőr tiszta és friss lesz. Bőrnyugtató, kímélő La Roche-Posay termálvízzel - pH 5.5 - szappanmentes - alkoholmentes - színezékmentes - paraben-mentes.
Tapasztalatom: A termék csomagolása egyszerű, letisztult. Állítva lehet tárolni, így nem foglal túl sok helyet a polcon. Anyagát tekintve jó minőségű műanyag, nem túl kemény, így akkor sem lesz probléma, amikor már kevés lesz benne, de nem is túl puha. A kupak könnyen nyitható, nem kell vele küzdeni. A lemosónak géles állaga van, így könnyen eloszlatható a bőrön. A színe sárga egy kis zöldes beütéssel, de átlátszó. Jól habzik, én ezt szeretem a habzó formulát. Tisztító hatásával maximálisan elégedett vagyok, ráadásul nem tapasztaltam a használata után kiemelkedően száraz, húzódó érzést sem. (Télen hajlamos kiszáradni a bőröm, de ez a termék nem szárítja pluszban.) Az illata hasonló  Effaclar duo krémhez.
Ígéret:3 aktív hatóanyagot tartalmaz: a niacinamid regenerálja a bőrt, gyulladásgátló hatású és enyhíti a viszketést. A glicerin hidratál és védőréteget képez a bőrön. A karitévaj táplálja és védi a bőr barriert. Kellemes fluid textúra, gyorsan felszívódik, nem ragad, nem hagy zsíros réteget a bőrön. Parabenmentes. Illatanyagmentes. Lanolinmentes. Hipoallergén. La Roche-Posay termálvízzel. Akár 3 kézmosás után is fennmaradó hatás.
Tapasztalatom: A csomagolásról ugyanazt tudom elmondani,mint az arclemosó esetében: Jó minőségű műanyag, könnyen nyitható. Amikor először próbáltam ki, és kinyomtam a kézfejemre nagyon megijedtem. Ránézésre a színe és az állaga is nagyon hasonlított az Avon Extra Intenzíven hidratáló méhpempős kézkrémjére, amihez hozzá sem nyúltam mióta kipróbáltam. Elkezdtem eloszlatni a kezemen és a kéz melegétől sokkal kenhetőbb lett. Az első 1-2 perceben picit zsíros volt tőle a kezem, ez volt a második pont amikor elszomorodtam, hogy ez nem az én kézkrémem lesz. De a 3. percben már nem volt zsíros tapintású, teljesen felszívódott a krém. Elég sokat mosok kezet, így nagyon kíváncsi voltam, mivel azt ígéri, hogy 3 kézmosás után is megmarad a hidratáló hatás. Őszintén szólva nem hittem ebben az ígéretben, így nagyon meglepett amikor azt tapasztaltam, hogy bőven elég napi 1 maximum 2 használat ebből a krémből, pedig a szeles idő és a sok kézmosás miatt nagyon ki szokott száradni a bőr a kezemen. Az illata kellemes és viszonylag sokáig érezhető is. Igaz, hogy az első pillantásnál lemondtam a krémről, de szerencsére használat közben nagyon meggyőzött, így azt mondhatom, hogy végre megtaláltam a téli kézkrémem. :) 

Mindhárom termékkel nagyon elégedett vagyok. Mindenképpen újra fogom őket vásárolni. (Az nem biztos, hogy rögtön, mert szeretek új dolgokat kipróbálni, de lesznek még ők és tesóik a polcomon. )

Ti használtok La Roche-Posay termékeket? Milyen tapasztalatotok van vele?

Szép napot Lányok!

Ági

2 megjegyzés:

  1. Az első két terméket én is használtam régen :) Jól elvoltam velük, de sosem vettem újra, mert ritka, ha arcápolási kertmékből kétszer megveszem ugyanazt, szeretek mindig mást kipróbálni... :D
    Szuper, hogy megnyerted a csomagot, gratulálok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek próbálgatni, de jó érzés tudni, hogy van olyan termék, amit bátran megvehetek újra.
      Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, nagyon jól esik, hisz' tudod, hogy milyen rég olvaslak. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...