NOTD- Essence 130&112

szombat, január 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments



Ezeket a lakkokat láthattátok abban a posztban, amiben megmutattam, hogy miket sikerült vásárolnom a Essence kiárusításán. Mindenképpen szerettem volna megmutatni őket, és mivel érkezett kérés, hogy minél szeretnétek látni, így már itt is van. :)


A csomagolás a szokásos Colour&go csomagolás. Én szeretem, mert nagyon jól kézre esik, könnyű lakkozni vele, nem kenem magam össze, ráadásul látványra is szép. Az ecset vége lekerekített, ami nagy segítség amikor a körömágyhoz közel lakkozunk. Már amikor a kosaramba raktam őket, az jutott eszembe, hogy milyen jók lesznek ők együtt, és így is lett, legalábbis nekem nagyon tetszik. A 130-as What's my name? árnyalat krém finisű, piszkos mályva szín. A 112-es Time for romance egy bordó alapú csillámos lakk, melyben kisebb és nagyobb rózsaszín csillámok is találhatóak. Fedését tekintve meglepően jók. A 130-as már egy rétegben is nagyon szép volt, de kapott még egy réteget, míg a 112-es három rétegben tökéletes fedést nyújt a csillámok ellenére.





Nagyon tetszik mindkét lakk külön-külön is, de együtt is szépen mutatnak. 

Nektek tetszenek a ezek lakkok? Rajta vannak a kívánságlistátokon? Sikerült már esetleg beszerezni valamit a kifutó termékek közül?

Szép napot!

Ági


13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a két lakk együtt, meg persze külön-külön is. :)

    VálaszTörlés
  2. Ma beszereztem én is ezt a lakkot, már mint a 130-as mályvát. Még nem próbáltam, de a képeid alapján nem lesz rossz :) A másik lakkból még a régi csomagolású van meg, de nem igazán szeretem azon kívül hogy nagyon nehéz lemosni magamon nem is tetszik. Viszont a két szín együtt nagyon jól harmonizál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csillámos lemosásától előre félek. :) Bár eddig sem volt túl nagy gondom a csillámos lakkok lemosásával. Remélem most sem hagy cserben a körömlakklemosóm. :D
      Örülök, hogy neked is tetszenek együtt. :) Remélem, hogy neked is bejön majd a 130-as. :) Önmagában szerintem nekem sok lenne csak a 112-es, de így együtt nagyon tetszik. Egész nap nézegetem. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm. :) Ez tőled igazán jól esik. ;)

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki ez a két lakk együtt :) Lehet a 112 mellé be szerzem ezt a másikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Remélem, hogy találsz még belőle. :)

      Törlés
  5. A leárazásokon megvettem ezt a mályva színű lakkot, biztos ki fogom próbálni így együtt a time for romace-szal, mert nagyon tetszik :) Szeretem csak a gyűrűs ujjamat díszíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon rákaptam erre mostanában, mert egyszerű megcsinálni, de mégis nagyon fel tudja dobni. :)

      Törlés
  6. Gyönyörűek így együtt *-* Sajnos a time for romance-t már nem sikerült beszereznem, de a mályvás árnyalatot a te bejegyzésed miatt vettem meg, és most kentem fel. Elképesztően gyönyörű színe van :)

    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...