NOTD - Etude house& Avon

kedd, január 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments



Ma egy olyan lakkot szeretnék bemutatni nektek, amit már nagyon rég szerettem volna megrendelni, de mindig csak halogattam. Új év napján azonban úgy döntöttem, hogy mivel idén még nem vettem semmit, így megrendelem. Olvassatok tovább és meglátjátok, hogy milyen manikűrt sikerült alkotnom vele.

Alapnak az Avon nailwear pro+ lakkját választottam Pink Creme árnylatban. Őszintén szólva ezt a lakkot nem sokszor használtam eddig, csak egyszer kipróbáltam, mert nekem túl rózsaszín önmagában. A katalógusban sokkal lilásabb volt a képen, így kicsit csalódott voltam amikor kibontottam és nem az a szín volt az üvegben, mint amit vártam. Három rétegben láthatjátok a képeken. Két rétegben is elég szépen fed, de néhány helyen kellett a harmadik réteg.


Az Etude House Minnie xoxo lakkok közül a 6-os számút rendeltem meg. Nagyon gyorsan ideért ugyanis már 7-én megkaptam. ETTŐL az eladótól rendeltem. Ez egy átlátszó, nagyon folyós állagú lakk, melyben fehér és pink hatszög alakú, valamint fekete egérfej alakú glitterek úszkálnak. A glitterek mennyiségével nincs gond, rengeteg van benne, viszont mivel nagyon folyós a lakk, elég nehéz kihalászni a nagyobb darabokat, mivel a súlyuk miatt lerakódnak. A másik dolog ami nem tetszik, hogy nagyon óvatosnak kell lenni mikor felvisszük a körömre, mivel ha a szokásos módon próbáljuk felkenni a körömre feloldja az alatta lévő lakkot, és az elcsúszik. Én nem húztam végig a körmömön, hanem csak feltapogattam a körmömre, de így is látszik rajta, hogy valamennyire feloldotta alatta a lakkot. A végeredmény nekem nagyon tetszik, így ezt a kis odafigyelést megéri.




Itt látszik, hogy megcsúszott az alapszín
Minnie mánia :)
Nektek tetszik ez a lakk? Megrendeltétek ezt vagy valamelyik testvérét? 

Szép napot!

Ági


16 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ez a lakk, most már tuti, hogy megrendelem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Biztos vagyok benne, hogy szeretni fogod. :)

      Törlés
  2. Abszolút nyerő páros :) Azt hiszem én is megrendelem ezt a Minnies-t :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked is tetszik. :) Remélem, hogy magadon is tetszik majd. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó a Mickey egeres lakk, kár, hogy mifelénk nem lehet kapni.
    Egyébként feliratkoztam a blogodra és követlek bloglovinon, ha van kedved iratkozz fel te is hozzám
    www.lovelakk.blogspot.hu
    vagy kövess bloglovinon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Tényleg kár, hogy nem kapható nálunk, de ezért jó dolog a eBay. :) Csak az a baj, hogy ha egyszer rákap az ember az ebay-ezés ízére... :D
      Megnéztem a blogodat és mivel szimpatikus, fel is iratkoztam :)

      Törlés
  4. Ójajjj ezt a lakkot én is nagyon szeretném! *.* Olyan cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szerintem is nagyon aranyos! :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  5. idén még nem vettem semmit... :D:D:D
    ezt majd igyekszem észben tartani, hogy jövő január elsején rendelnék valamit :D
    tényleg cuki ez a fedőlakk, de én még továbbra is gondolkodó fázisban vagyok, hogy megéri-e a szenvedést, amiről több helyen olvastam már ezelőtt is...

    VálaszTörlés
  6. Én nem bántam meg a rendelést, de én is sokáig filóztam rajta. Annyira nem érzem vészesnek a felvitelét, hogy néha ne bírnám ki azt a plusz 10 percet. :)
    ( Nem muszáj addig észben tartani, tetszőlegesen alakítható hónap/hét/nap-ra :D ;) )

    VálaszTörlés
  7. Ez a lakk önmagában is iszonyatosan cuki, de ezzel a rózsaszín lakkal, plusz a bögrével kombinálva irtó aranyos :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cuki ez a Minnies lakk, annyira jópofa :) én is szeretném majd megrendelni. Nyáron tuti mindig ezt kenném fel :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyos lett a végeredmény! :) (Aliz)

    VálaszTörlés
  10. De jó nagy Minnie rajongó vagyok,Én is be fogom ezt szerezni! Köszi a tippet! :))) Nem is lehetne jobb a hétfőm! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...