NOTD - Lovely Snow Dust & Lovely Must have

kedd, január 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok!

Ma picit téliesebb lakkokat választottam. Két Lovely lakk került a körmeimre. Akár esküvőre is indulhatnék, majdnem minden megvan ami kell: valami régi és egyben valami kék, és van valami új is. Ha érdekel, hogy milyen lett a végeredmény, olvass tovább. :)





A Lovely Must have lakkját még akkor vettem meg mikor kiárusították őket, de most először van a körmeimen. Gyönyörű csillámos kék árnyalat és két rétegben teljesen fed. Száradás tekintetében is nagyon jó,mire végigértem az első réteggel, már jött is a második.
A Lovely Snow Dust Nr. 2 lakkot még karácsony előtt sikerült megkaparintanom, így ő volt a karácsonyi lakkom. :) Gyönyörű szép, olyan mintha havas lenne a körmöm. 3 réteg kell neki, de mivel nagyon gyorsan szárad, így nem olyan nagy probléma ez számomra. 







Mit szóltok hozzá? Szeretitek párosítani a lakkokat? Szeretitek a Lovely lakkokat? Imádom ezt a homoklakkot, rengeteg módon elképzeltem már a körmeimen. Szeretnétek látni még máskor is? ;)

Szép napot!

Ági



10 megjegyzés:

  1. Jajj ez annyira meseszép :( Úgy vágyom a Lovely lakkra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálj még szétnézni, mert én nálunk 2 Rossmann-ban is láttam még. :) Remélem találsz valahol. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a két lakk együtt. :) Gyönyörű az a kék szín, a másik lakk után pedig még mindig fáj a szívem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Győrben láttam még. A Kodályon és a Barosson is. Volt mindhárom színből ;)

      Törlés
  3. De jók együtt! Meg is van mind a kettő, egyszer tuti felkenem őket így. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok rájuk a te feldolgozásodban! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...