Shopping mustra #1

szombat, január 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments



Úgy gondoltam, hogy elsőként egy képes összefoglalóban összeszedem, hogy mik is vándoroltak hozzám az utóbbi hetekben. Ezek között vannak nyeremények is, ugyanis decemberben 2 nyereményjátékon is sikerült nyernem 1-1 csomagot.



Kezdjük is a nyereményekkel :)

A La roche posay csomagot Szandra nyereményjátékán nyertem, amit ez úton is köszönök. :) Nagyon aranyos kis dobozban küldte a termékeket, ugyanis kis matricákat ragasztott a dobozra, de a lényeg a dobozban lapult. Három terméket tartalmazott a csomag:
  • EFFACLAR Habzó arctisztító gél zsíros és érzékeny bőrre
  • EFFACLAR DUO Bőrjavító és eltömődést megszüntető bőrápolás
  • CICAPLAST MAINS Bőrnyugtató és regeneráló kézkrém

Az Essence idén tavaly decemberben is megrendezték az Adventi nyereményjátékot, melyen nyertem egy My Skin csomagot. Mikor megérkezett a csomag és kibontottam nagyon meglepődtem a sok terméket látva, ugyanis nem számítottam rá,hogy ilyen sokat küldenek. :) 

  • Essence My Skin Tinted Moisturizer (light skin, medium to dark skin)
  • Essence My Skin Cooling Eye Roll-On
  • Essence My Skin 4 az 1-ben Arclemosó Krém
  • Essence My Skin Ápoló Arctisztító Kendők
  • Essence My Skin Frissítő Arctisztító Kendők
  • Essence My Skin Mattító Arckrém
  • Essence My Skin Intenzív Hidratáló Krém
  • neszeszer
És most jönnek a vásárolt termékek.

Bizonyára már mindenki hallott a Pixi legújabb csomagjáról, a Pixibox kistestvéréről a Pixibag-ről. A Pixibox-ből még nem sikerült egyet sem megkaparintanom, de erről szerencsére nem maradtam le.  Nagyon elégedett vagyok a kis csomaggal, és biztos vagyok benne, hogy nem fogom feladni és tovább próbálkozom a Pixibox rendelésével is.

Igazából csak samponért indultam a Dm-be, de ahogy az lenni szokott, került más is a kosaramba. A párás időben nagyon meggyűlik a bajom a hajammal, így gondoltam kipróbálom a Dm saját márkás frizzy elleni samponját, a Balea Professional Glatt+Glanz Sampont. Használtam már kétszer, erről mindenképpen szeretnék majd tesztet írni. Jött egy másik sampon is, a Babylove Mildes Shampoo. Az ecseteim mosására babasampont használok, most épp ez jött velem. Mivel nemrég a Garnier is kijött a saját micellás vizével, és a Dm-ben pont akciós volt, gondoltam megér egy próbát. Ezt is kipróbáltam már, nagyon meg vagyok elégedve. Újravettem a Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex-et. Egyszer már szedtem bár nem mondhatom, hogy rendszeresen, mert sokszor elfelejtettem, de így is éreztem a hatását. 

Kihasználtam a Rossmann-ban a Lovely akciót és hazahoztam a BlinkBlink Nr 3 lakkját. Ez egy piros,átlátszó alapban úszkáló csillámos lakk. Néhány nap múlva, míg sokat kellett várnom az egyik mobilszolgáltatónál, gondoltam beugrok a szemben lévő Rossmann-ba nézelődni egy kicsit. Akkor pakolhatták ki a Lovely Snow Dust kollekciót. Sokáig gondolkoztam, hogy melyik lakkot hozzam haza, végül az Nr 2., azaz  fehér mellett döntöttem. Amint hazaértem ki is próbáltam, és egyszerűen imádom.

Végül megérkezett egy rendelésem az eBay-ről. Meglepően gyorsan ideért, ugyanis dec. 27-én rendeltem és jan. 2-án már csengetett vele a postás.  A csomagban egy Thefaceshop Volcanic Clay Mitesszer Eltávolító Lehúzható Maszk és két ajándék BB krém minta érkezett. 

Ennyi lett volna ez én első szerzeményes bejegyzésem. Ha szeretnétek valamiről bővebben is olvasni, tartsatok velem, hamarosan érkeznek a tesztek is. :) Ha esetleg kíváncsiak vagytok valamire, nyugodtan írjátok meg, és igyekszem előre venni.

Szép napot! :)

Ági

3 megjegyzés:

  1. Hú mennyi minden! :) Az Essence és a La Roche termékekről remélem lesz tesz. :) Szerencséd volt az Essence játékkal és tavaly előtt és tavaly (még mindig nem tusom megszokni, hogy 2013 már tavaly :D) sem nyertem. :-/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen szeretnék teszteket, a LRP-kat már használom. :) Tavaly előtt is játszottam én is, de akkor semmit sem nyertem, de ezért nem adtam fel és próbálkoztam most is. :D

      Törlés
  2. Balea sampont rendszeresen használom,már 3x vásároltam újra! Nekem bevált :) kíváncsian várom a tesztet,hogy neked mennyire válik be.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...