The body shop - Az első :)

szombat, január 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 15 Comments

Sziasztok!
A címet olvasva gondolom, mindenkinek az jutott eszébe, hogy te jó ég, hol laktam én eddig? Barlangban? :D Megnyugtatok mindenkit, hogy nem. :) Ha kíváncsi vagy, hogy mire csaptam le első alkalommal, olvass tovább. :)


Mivel nem Budapesten élek, így eddig nem tudtam olyan könnyedén beszaladni egy TBS üzletbe körbeszaglászni, webshopból pedig nem mertem rendelni, mert mi van,ha nem olyan az illata, mint amire számítottam. Múlt héten azonban Pesten akadt dolgom, és miután végeztem, volt még egy kis időm, és éreztem, hogy eljött az én időm. Az Aréna Plázában lévő üzletben voltam. Amikor beléptem az üzletbe, egy nagyon kedves eladóhölgy rögtön odajött hozzám segíteni. Mindenképpen szerettem volna megemlíteni Őt, ugyanis nagyon ritka manapság az ilyen remek kiszolgálás. Rengeteg terméket megnéztem, megszagoltam, nem volt könnyű választani. Végül 2 terméket vásároltam magamnak, és egy ajándékba vettem egy Gyömbéres szív alakú szappant, de azt nem fotóztam le.
Az első amit nagyon rég szerettem volna kipróbálni az egy testvaj. Rengeteg illatban kapható, több is volt ami tetszett. Végül a mandulás mellett döntöttem. Ha jól láttam a webshop kínálatában már nincs, és az üzletben is nagyon kevés volt belőle. Annyira finom az illata, hogy sokszor napközben is szagolgatom. :)


A testvaj mellett egy tusfürdőt is mindenképp ki szerettem volna próbálni, és mivel a karácsonyi termékekből már nem sok volt, így egy Gyömbéres tusfürdőt választottam, hiszen ez már nem sokáig kapható. Nagyon finom illata van, engem leginkább a kólára emlékeztet.

Mindkét termék nagyon tetszik. Biztos vagyok benne, hogy fogok még náluk vásárolni. :)

Ti vásároltatok már náluk? Milyen terméket ajánlanátok? Szeretnétek tesztet valamelyikről? :)

Szép napot!

Ági


15 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak, még én se vásároltam a TBS-ből :D pedig nagy vágyam, de sajnos én sem a fővárosban élek :(
    Szuper dolgokat vettél :) már sokszor gondolkoztam, hogy rendelek tőlük a webshopon keresztül, de én is úgy vagyok vele, mint Te is, hogy azért élőben csak jobb lenne megszaglászni őket :)
    Viszont! Anyukám karácsonyra kapott egy mini gyömbéres testvajat egy barátnőjétől (olyan, mint amilyet vettél tusfürdőben) és lenyúltam tőle :D ő úgysem tudja milyen nagy kincs is ez :D
    Ééés nagyon imádooom! Engem is a kólára emlékeztet, naponta többször is csak úgy megszagolgatom, éjszakára meg a kezemet kenem be vele, mert ugye az van legközelebb az orromhoz és így éjszaka is érzem az illatát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, hogy szagolgatod csak úgy, én is azt csinálom. :D

      Törlés
  2. Aki nem Budapesti annak nehezebb eljutnia egy üzletbe.Én pécsi voltam,de már az őshazájából szerzem be a termékeket,és itt is vásároltam először. Hatfieldben 2 bolt is van így van válogatási lehetőségem is.:) Engem megvett kilóra a tbs:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát valamit nagyon tudnak. :) A szuper termékek mellett a körítést is nagyon jól csinálják. :)

      Törlés
  3. Engem is a kólára emlékeztet a tusfürdő illata :-D A kézkrém van még meg, abban hangsúlyosabbak a fűszerek. A mandulás testvajról pedig sajnos lemaradtam, mert azt gondoltam, az állandó szortiment része lesz, de sajnos nem így lett :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy lemaradtál róla. Remélem, hogy lesz majd még náluk. Én igyekszem jól beosztani, felváltva használom a felhalmozott testápolókkal. :) Bár ahogy észrevettem annyival jobban hidratál mint egy testápoló, hogy elég 2 naponta használni.

      Törlés
  4. én zöldfülű vagyok, rajta vannak a bakancslistámon a TBS termékei, sajna még egyet sem vettem soha :( te nagyon jó dolgokat szereztél be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van a listámon még jó pár dolog, de majd szépen sorban. :)

      Törlés
  5. Én sem vettem még soha TBS terméket, mert üzlet itt sincs a közelben. Én is így vagyok vele, hogy az ilyet szeretem megszagolni, és úgy megvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor voltam jól szét néztem, úgyhogy most már bátrabban rendelnék, de mivel megyek minden héten Pestre, így ha kell valami be tudok szaladni. :) Ráadásul úgy vettem észre, hogy pl. testvajak állaga is nagyon eltérő. Van olyan ami nagyon kemény meg van olyan is ami szinte folyós.

      Törlés
  6. Debrcenben sincs TBS, így nekem sincs egy darabom sem.. :) Bár webshopokból mindig rendelek, de inkább csak a már bevált dolgaimat. Ismeretlenül nincs kedvem vmit megrendelni. Furcsa ez a "vízfejűség", minden jobb üzlet csak Bp-en van, mintha más nagyváros nem is létezne (IKEA, Starbucks, MAC,Lush, TBS,stb) Még Reserved sincs Debrecenben, pedig ez Magyarország 2. legnagyobb városa, Bp után.

    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem, hogy miért jó ez az üzleteknek, hogy csak Bp-en van üzlet, de ott sok. Szerintem Debrecen, Szeged, Pécs, Győr simán elbírna egy TBS-t :) Sőt mást is ;) Nálunk szerencsére van Reserved, aminek nagyon örülök, elég sokat járok hozzájuk mostanában. :)

      Törlés
  7. SZiasztok! Megkérdeztem miért nincs több bolt az országban... Egy család kezében van magánvállalkozásban itthon, nem a L'Oreal üzemelteti őket. Pont ezért itthon minden jóval drágább és nincs szezonvégi félárú kiárusítás soha:( Az új üzlet nyitása szigorú feltételekhez kötött, kintről szabályozzák mi minden kell hozzá, annak ellenére hogy pörög a budapesti 4 üzletük. Gondolom ha többet kaszálnak majd vele, akkor belevágnak vidéki üzletekbe is. Én már kintről hozatok sok mindent egy lánnyal, mindent olcsóbban tud hozni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm az információ, igazán aranyos vagy, hogy megírtad. :) Remélem, hogy minél hamarabb alakul úgy, hogy terjeszkedhetnek. :)

      Törlés
  8. most én is ezt a tusit használom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...