eBay kívánságlista #1

szerda, február 05, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Sziasztok!

Kb. 1 éve, hogy magába szippantott az eBay világa. Nagyon szeretek az oldalon nézelődni, mert rengeteg termék közül választhatunk ráadásul kedvező áron. Persze előfordul, hogy a kapott termék nem teljesen úgy néz ki mint a képeken, de úgy gondolom, hogy ez a legtöbb webáruházban így van. Ebben a bejegyzésben a körmös kívánságlistámat láthatjátok.

1. Körömdíszítő ecset és pontozó készlet

Régóta nézegetem már őket, ráadásul most 1 szettben megvan minden, ami kellhet. Ráadásul kedvező az ára is: AU $5,12

Rengeteg szín és forma közül lehet választani, könnyen fel lehet dobni vele a körmöket. Ára: C $0.99

Van már ilyen gyöngyöm, de csak egy színben. Bár azt is csak egyszer használtam, mert azért kell egy kis türelem, hogy szépen felrakjuk a gyöngyöket. Ára: US $0.99

Nagyon tetszik a körömnyomdás díszítés és erről a nyomdázóról sok jó véleményt olvastam. Ára: US $2.14
Szeretnék majd néhány mintalemezt is, ha esetleg tudtok jó lelőhelyet, írjátok meg légyszi. :)

Sosem árt, ha van itthon bár, hogy ennyivel mit lehet kezdeni. :D Viszont olcsóbb, mint amit az üzletekben látok 5db-os készlet, így egyértelműen megéri. Ára: US $1.25

Szoktatok eBay-ről rendelni? Esetleg ezek közül van valamivel tapasztalatotok? 

Szép napot!

Ági



2 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy körömdíszítő-guru és akkor még finoman fogalmaztam. :D
    Egy 3d rózsás felsőt szeretnék és néhány dolgot az Etude House-tól. :P

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, hogy sajnos én sem, viszont szeretnék néhány dolgot kipróbálni, gyakorolni, tanulgatni.
    Az EH-nál nekem is van még jó néhány dolog, mai nagyon tetszik. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...