Elfogytak #1

péntek, február 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 5 Comments


Az elmúlt hónapban igyekeztem gyűjteni a kiürült flakonokat. Sajnos volt olyan, ami véletlenül a kukában landolt, de így is szép számban gyűltek össze az üres flakonok. :) Én nagyon szeretem az ilyen jellegű posztokat másoknál nézegetni, mivel úgy gondolom, hogy mire elfogy egy termék kiismerjük annyira, hogy tudjuk, hogy megéri-e újravenni vagy sem, ráadásul a kezdeti lelkesedés sem befolyásolja már ilyenkor a véleményünket. Na de elég a fecsegésből, lássuk miket fogyasztottam el mostanában. :)

Nivea Happy Time Testápó narancsvirág illattal Még tavaly tavasszal vettem ezt a testápolót 1+1 akcióban. Sajnos elég nehezen veszem rá magam a mindennapi testápoló használatra, így nem fogyott el túl gyorsan. Az állaga jól kenhető, de nem túl folyós. Amikor már nagyon hideg volt kint kevésnek éreztem a hidratáló hatását, de ezért nem tudok rá haragudni, hiszen ilyenkor extrém száraz a bőröm. Az illatát imádtam, nagyon frissítő. A csomagolása nagyon praktikus, de sajnos már nem ezzel a csomagolással árulják, ezért kimosva elrakom a tubust, és majd beletöltöm a testápolómat. Igaz, hogy nem ér le teljesen az aljára a szívó cső(tudja valaki, hogy mi a rendes neve? :D ), de addig nagyon jó, hogy nem kell testápolós kézzel a kupakkal szenvedni.
Újravenném? Igen
Nivea Happy Time Tusfürdő narancsvirág illattal Nagyon szeretem a Nivea tusfürdőit, és ez sem volt kivétel. Az állaga nagyon krémes, tápláló, nagyon jól habzik, és a testápolóhoz hasonlóan mennyei illata van. 
Újravenném? Igen
Nivea Pure & Natural Golyós Deo Lotus Mielőtt megvettem volna nagyon sok véleményt olvastam el róla, és ahol olvastam nagyon szerették, így Glamour napokon 50%-os kuponnal lecsaptam rá. Nagyon szerettem volna szeretni, de sajnos nem ment. Mivel alumínium mentes, az elején türelmesebb voltam vele, mert olvastam, hogy az átállás nem zökkenőmentes. Azonban még egy hónap múlva is azt éreztem, hogy nem nyújt megfelelő hatást. Kicsit utánaolvastam, hogy mivel lehetne felturbózni egy kicsit, és sok helyen a szódabikarbónát javasolták. Mivel veszítenivalóm nem volt kipróbáltam, de sajnos így sem lett jó, így kénytelen vagyok kidobni. :(
Újravenném? Nem
Yves Rocher Pure Calmille Arctisztító Zselé Még nyáron vettem ezt az arctisztítót, de akkor csak kipróbáltam és csak ősz végén kezdtem el használni. Az állaga zselés, de inkább a folyós fajta e miatt inkább melegebb időszakban jobb használni. A kupak könnyen nyitható, de az állaga miatt vigyázni kell vele, mert könnyen túl sok folyik ki belőle. Az illata nagyon kellemes, frissítő hatású és a tisztítóhatásával sincs probléma. 
Újravenném? Talán. Téli időszakban szívesebben használok kevésbé folyós terméket, de nyárra lehet, hogy újraveszem.
Yves Rocher 2in1 Bioárnikás Kéz-és Körömápoló Ősszel kezdetem el használni ezt a krémet és nagyon meg voltam vele elégedve. Az állaga inkább vizes, nagyon hamar beszívódik és meglepően jól hidratál. A mostani nagyon hideg, szeles időben már kevés lenne, de melegebb időben nagyon jó szolgálatot tesz. Nekem az illata picit fura volt, de nem kellemetlen.
Újravenném? Igen
Yves Rocher Le Soin Végétal Capillaire Tápláló Hajvégápoló Balzsam Zabtejjel Két tubussal fogyasztottam el ebből a hajvégápolóból. A hajam nagyon szerette, szép hidratált volt a hajvégem a használata során. Krémmánián sajnos úgy olvastam, hogy már nem gyártják, de a honlapjukon kint van ez a termék, úgyhogy nem tudom, hogy jelenleg kapható-e. Az illata szerintem inkább az idősebb korosztálynak való, de a hajamon egészen kellemes illatot hagyott. Az állaga olyan, mintha egy könnyű krém lenne, könnyű eloszlatni a hajvégeken, és egészen kevés kell belőle, így sokáig elég.
Újravenném? Igen
Avon Anew Clinical Absolute Even Szérum A Bőr Elszíneződései Ellen Sajnos az arcom elég szeplős, így elég sok krémet kipróbáltam már, hogy ezeket, ha eltüntetni nem is tudom, legalább halványítsak rajta. Nyár óta használom ezt a szérumot, ez a második tubus volt,  most használom a harmadikat. Azt hiszem, hogy ezek után nem szükséges magyarázkodnom, hogy szeretem-e. :) Az állaga nagyon könnyed, hamar felszívódik. Mióta használom sokkal egységesebb a bőröm, ehhez persze az is kell, hogy nappal megfelelő fényvédelemmel ellátott krémet használjak. 
Újravenném? Már újravettem többször.
Avon Simply Delicate Feminine Wash Kb. 10 éve használom az Avon intim lemosóját, kisebb megszakításokkal. Kipróbáltam több márkát is, de mindig visszatértem ehhez. Ebből is az illatmenteset szeretem, és mindig többet rendelek, hogy legyen itthon tartalékba. Sajnos megint újítottak, így ebből a régi csomagolásosból ez volt az utolsóm. Nagyon szeretem használni, nem irritál.
Újravenném? Már nem gyártják, remélem, hogy a most bevezetett illatmentes is ilyen jó lesz.
Avon Anew Clinical Testformázó Krém Hát ez egy nagyon régen forgalmazott krém. Nemrég vettem elő újra, még volt egy kevés a tubusban. Az állaga kellemes, kicsit csillámos, könnyen kenhető és jó illatú. Konkrét hatást nem vettem észre, de az az igazság, hogy szerintem ezek a termékek maximum kiegészítésnek lehetnek jók mozgás és megfelelő táplálkozás mellé, önmagában nem szabad tőle csodát várni.
Újravenném? Nem.
Balea Fresh Grapefruit Ajakápoló Félve vettem meg ezt az ajakápolót, mivel nem igazán vagyok oda a grapefruitért. Nagyon jól kenhető termék annak ellenére, hogy a csomagolásban nem túl lágy. Az illata nagyon finom citrusos és kellőképpen hidratál. Nagyon szerettem használni, de sajnos már nem gyártják.
Újravenném? Ha még gyártanák, akkor igen.

Nem lett rövid ez a poszt, de azért remélem, hogy végigolvastátok. :) Remélem tetszett ez a bejegyzés. Ígérem, hogy következőleg inkább hamarabb hozom, és akkor kevesebb lesz egy posztban, persze csak ha szeretnétek, hogy legyen még ilyen bejegyzés. ;)

Használtatok ezek közül valamilyen terméket? Nektek mennyire váltak be?

Szép napot!

Ági

5 megjegyzés:

  1. A happy time nivea termékek isteniek, a golyós dezodorját ajánlom, mert annak valami isteni illata van. :) Egyedül az zavar, hogy fehér krémes állaga van így, kell neki idő amíg megszárad. :)

    VálaszTörlés
  2. A Happy Time évek óta a kedvenc stiftem nem is veszek mást :) Tusfürdőbe még nem próbáltam de kifogom :)

    VálaszTörlés
  3. A happy time termékeket nagyon szerettem régebben az illatuk miatt. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a Happy Time deo tippeket, igyekszem észben tartani a következő vásárlásig. :)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, legközelebb Balea háza táján nézek szét ajakápoló ügyben. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...