Essence Bloom Me Up! kívánságlista

szombat, február 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments

Sziasztok!

Elárasztották a blogokat az Essence márciusban megjelenő, Bloom Me Up! névre hallgató limitált kiadása. Ha minden igaz, nálunk is kapható lesz, ami számomra nagy öröm, ugyanis nekem nagyon megtetszett ez a kiadás. Mivel elég sok blogon láttam a kiadás, én nem rakom fel az összes képet, inkább megmutatom nektek, hogy mik az én kedvenceim. :)

Gyönyörű ez a 02 rose it up! monó szemhéjpúder, bár én inkább pirosítónak néztem ki. :P

A lakkok közül két árnyalat fogott meg a Blooming Tender és a  Lovely Lavender árnyalat. Gyönyörű tavaszi színek. 
Nem tagadom, az ecsetek nagyon megtetszettek. Két szemhéjpúder-ecset és egy kétvégű szemöldök-ecset is érkezik.
Az arcra való ecsetek is kívánságlistásak. Kapható lesz egy korrektor, pirosító és púder ecset.

Ha szeretnétek az egész kiadást megnézni ajánlom nektek Lolly blogját. :) Remélem, hogy kaphatóak lesznek nálunk is, bár olyan információt is olvastam, hogy nálunk nem lesz. :(

Mit néztetek ki ebből a trendkiadásból? 

 
Szép napot!

Ági

3 megjegyzés:

  1. Azt a két lakkot én is szivesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  2. Javaslom, olvasd el még egyszer a címkét, mert elég érdekes nevet adtál a kollekciónak.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen az észrevételt. Valóban elírás történt, javítottam a hibát. :) Ha máskor is észreveszel ilyesmit, szólj nyugodtan. :) Köszönöm :) Szép napot!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...