Februári kedvencek

péntek, február 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Sziasztok!
Nagyon gyorsan eltelt ez a hónap, így már itt is van a következő havi kedvencek poszt. Picit változtattam rajta az előzőhöz képest. Csak öt terméket hoztam, és csak olyan termékek szerepelnek most itt amelyek az előző kedvencek között nem szerepeltek. A részletekért olvassatok tovább! :)

Az utóbbi időszak viszonylag stresszesebb és mozgalmasabb volt számomra, mint az előző hónap, így nagyon jó szolgálatot tett a Rexona Maximum Protection Clean Scent Krémdezodor. Még nyáron használtam először, akkor a zöldet vettem meg, mindkettővel nagyon elégedett vagyok. Jó illata van, de nem túl tolakodó, kifejezetten szeretem, hogy krémdezodor, így nagyon kellemes a felvitele. Izzadásgátlás terén még nem találkoztam olyan termékkel, ami ennyire hatékony lenne. Az ára viszonylag borsos a többi dezodorhoz képest, és elég gyorsan fogy, így nem a leggazdaságosabb, viszont ha ezt veszem le a polcról biztos lehetek benne, hogy nem hagy cserben.

Az arcom éppen a hisztikorszakát éli, ugyanis a szeszélyes időjárás és a stressz az arcomon is nyomot hagyott pattanások formájában. Minden hónapban szokott lenni néhány nap, amikor előjön 1-2 pattanás, de ebben a hónapban folyamatosan 4-5 darabbal küzdöttem. A reggeli rohanásban így mindig állandó segítőm volt a Catrice Camouflage Tégelyes Korrektor. Nagyon szépen és tartósan fedi el a bőrhibákat, és nagyon könnyű eldolgozni is.
A szeles idő miatt a szám nagyon hamar kiszárad, így mindig van nálam ajakápoló. A The Body Shop Epres Ajakápolót a hónap elején vettem, de mióta megvan mást nem is használtam. Napokon belül érkezik róla részletesebb poszt is, de szerintem sokat elárul, hogy kiszorította a többi ajakápolómat. ;)
Lakkok közül a Catrice 45 Kitch Me If You Can lett a kedvencem. Nagyon jól feldobja a lakkozást. ITT láthattátok már a blogon is, a visszajelzések alapján nektek is tetszett. :)
Szemfestés terén a legtöbbször és legszívesebben használt termék a Sleek Oh So Special paletta volt ebben a hónapban. A szemfestékek nagyon jól pigmentáltak, nagyon szépek és jól kombinálhatóak a színek. Bejegyzés is született róla a blogon, amit ITT találtok.

A leolvasottabb bejegyzések a hónapban:


Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? Vannak közös kedvenceink?

Szép napot!

Ági

12 megjegyzés:

  1. A Rexona dezodorról nagyon sok jót olvastam, igencsak érik, hogy befektessek rá. :) A Catrice lakk valami mesés! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg nyárra mindenképpen tudom ajánlani, de egy hajtósabb napon ilyenkor is jó jön. :)

      Törlés
  2. Majdnem ezeket a termékeket kb. én is egytől-egyig mind szeretem. A Catrice lakk nincs meg, de van egy nagyon hasonló, amit imádok, és az epres ajakápoló helyett nekem honeymania van, de az is nagyon jó. Szuper kedvencek :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a honeymania túl mézes volt, pedig nagyon felfigyeltem rá nálad, mikor mondtad,hogy inkább virágos illat. Régebben szerettem a mézes illatokat, de egyszer túl sok volt belőle és azóta nem bírom őket. :(

      Törlés
  3. A Rexona dezodort én is nagyon szeretem, most fogyott el a lila, a zöldet használom jelenleg :) Ha az is elfogy, megveszem majd a kéket, mert igazából egyiknek sem tetszik annyira az illata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a lilát még nem próbáltam, de nekem a kék most eléggé tetszik. Nekem jobban tetszik, mint a zöld.

      Törlés
  4. Ez a Rexona dezodor tényleg nagyon jó! Nyáron használtam, durván hatékony: semmit nem izzadtam, amikor ezt használtam. Emiatt most nem is merem használni, mert nem biztos, hogy jó ha folyamatosan gátoljuk az izzadást. Így jelenleg egy gyengébb deot használok, de nyárra visszatérek én is erre.
    A Catrice lakk nekem is nagyon tetszik, de mivel van több hasonlóm, ezt nem vettem meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itthonra én is másik deót használok, de mikor tudom, hogy hosszú nap vár rám akkor inkább ezt választom. Nem hagyott még cserben ;)

      Törlés
  5. A Rexona dezodorból nyárra beszerzek: ) Hm egy TBS ajakápolóm volt, amim egy száj van, de az nem vált be nálam, de ez ahogy látom más lehet: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte nekem se tetszett, de rájöttem, hogy működik a legjobban, és így nagyon megszerettem. :) Jön a teszt is róla holnap. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...