Inspiráció #6

hétfő, február 17, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok!

Egy ilyen gyönyörű napsütéses hétvége után én végérvényesen tavaszi hangulatba kerültem, és ezt hiába tagadnám, a képek teljesen elárulnának. Kezdjük is az e heti inspirációt!

1. Heti outfit


2. Heti haj


3. Heti smink


4. Heti köröm

5. Heti barkács



6. Heti finomság


7. Heti cuki


8. Heti kint


 9. Heti bent


10. Heti +1



 Melyik a kedvenc képetek? Megünnepeltétek a Valentin-napot?

Szép napot!

Ági



6 megjegyzés:

  1. A heti barkács nagyon tetszik! :) És a Mickeys óra is cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barkács olyan tipikusan egyszerű, de nagyszerű :)

      Törlés
  2. Az outfit, a haj és a +1 meg aztán pláne nagy kedvencem a képek közül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos voltam benn, hogy neked tetszeni fog az óra ;)

      Törlés
  3. Nem is tudok kedvencet választani, mert mindegyik kép csodás! :)

    A Mickey egeres óráról Robert Langdon ugrott be, meg hogy újra el kéne olvasnom az Inferno-t. :D

    Ünnepeltük a Valentin napot, de csak visszafogottan, semmi nyáladzás. :D Kaptam virágot, meg csokit, meg pizzáztunk. :) Ja meg sütöttem sütit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Inferno-t én is el szeretném majd olvasni, ideje lenne szórakozásból olvasni... :) Már annyi könyv van a kívánságlistámon, muszáj nekik is időt szakítani, mert így nagyon hosszú lesz ez a félév :/

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...