Inspiráció #7

hétfő, február 24, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok Lányok!

Az előző hét nekem nagyon gyorsan eltelt, és sajnos ez a hetem is elég sűrű lesz, de igyekszem minden szabadidőt feltöltődéssel tölteni. Ilyen sűrű időszakokban jönnek legjobban az inspirációs képek, így most különösen nagy élvezettel válogattam őket. Remélem, hogy nektek is tetszeni fognak. :)

1. Heti outfit



2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm


5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

 9. Heti bent

10. Heti +1




 Melyik a kedvenc képetek? 

Szép napot!

Ági




8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Heti köröm, ohh azok a pasztell színek, és a heti kint az abszolút favorit nálam! Szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy belehuppannék a tulipánok közé :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, és könnyen el is készíthető ;)

      Törlés
  4. Utolsó kép.. úgy irigylem az ilyen kreatív embereket, hát még azokat, akiknek ennyi társuk van megvalósítani őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon ötletes. Remélem, hogy majd nekem is lesz lehetőségem vicces vagy szokatlan képeket is csináltatni az esküvőmön. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...