Mini shopping mustra és fogadadalom

vasárnap, február 09, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments




Mára a rettentő fényviszonyok miatt egy kis zsákmányos poszttal készültem. Sajnos annyira be van borulva, hogy szinte sötét van a lakásban, ráadásul sikerült kihasználnom elég jó akciókat, így ezekre is szeretném felhívni a figyelmeteket. Ha tovább olvastok, megtudhatjátok, milyen termékekre sikerült szert tennem. 

A The Body Shopban múlt hónapban vásároltam először, de biztos voltam benne, hogy nem utoljára. El is jött a következő látogatásom ideje, mivel a facebook oldalukon felfigyeltem egy akciójukra, miszerint az epres és a csokis termékeik 25% kedvezménnyel kaphatóak. Mivel már korábban kinéztem az epres ajakvajat, így most úgy döntöttem, hogy megvásárolom.
A L'OCCITANE en Provence -Magyarország akciójáról Netti oldalán értesültem, s mivel már régóta érdeklődtem a márka iránt, így kihasználtam ezt a lehetőséget. A akció lényege, hogy bármilyen összegű vásárlás mellé ajándékba adnak 3 kis méretű(10ml) kézkrémet. Mivel kézkrémet szerettem volna vásárolni, s három illat is tetszett, így megkérdeztem, hogy meg lehet-e nézni, hogy milyen illatúak vannak az ajándék termékek között, hogy ne ugyanolyat vegyek.  Az eladó hölgy nagyon kedves és segítőkész volt, így megnézhettem a csomag tartalmát. A három kiszemelt közül kettő benne volt az ajándék krémek között, így a mimóza&akác kézkrémet vásároltam meg és ajándékba kaptam a cseresznyevirágos, mandulás és a shea vajas kézkrémet. Ráadásul a várárlás végösszegéből is elengednek 15%-ot. Az akció igénybevételnek feltétele, hogy a facebook oldalukon az alkalmazásban igényelni kell egy kódot, melyet e-mailben küldenek el, és ezzel a kóddal kell bemenni az üzletbe. Az akciót csak törzsvásárlók vehetik igénybe, de ha még nincs törzsvásárlói kártyátok, vásárlás előtt megcsinálják. A regisztrációhoz adnak egy képeslapot, amely bemutatásával 6590 Ft  értékű ajándékcsomagot adnak ajándékba 6590 Ft értékű vásárlás esetén. Sajnos én ezt nem fogom tudni kihasználni, a poszt végén leírom, hogy miért(03.31-ig használható fel).
Végül a Müllerben figyeltem fel a Garnier Essentials Élénkítő Frissítő Tonikra, mely 999 Ft-ra volt leakciózva. Még nem használtam ezt a tonikot, de sok jó véleményt olvastam róla, így kíváncsi vagyok, hogy fog majd teljesíteni.

És végül,mint a címből is kiderül egy fogadalmat kívánok tenni. Mivel mostanában elég sok dolgot sikerült összevásárolnom, mindent halmozok, ráadásul sok olyan termék van itthon, amit még ki sem próbáltam, így a mai naptól kezdődően shopping stoppot tartok. A vége elég távoli dátum, mégpedig 2014.03.31.. Azért esett a választásom ilyen távoli dátumra, mert április elején úgyis Glamour napok lesznek, így akkor kiélhetem a kimaradt bő 1,5 hónapot. :) Még kedden érkezik a Pixibox-om, de mivel azt még hónap elején rendeltem meg ez nem számít majd fogadalomszegésnek. :) Ha esetleg elfogy valami olyan, ami tényleg nélkülözhetetlen azt természetesen megvehetem (pl. a samponom és balzsamom nemsokára el fog fogyni) :)

Velem tart valaki a shopping stopban? ;) Használtatok már valamit a fenti termékek közül? Nektek menyire váltak be? Tesztet szeretnétek valamiről?

Szép napot!

Ági

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél. :) A TBS akciókra én majdnem elcsábultam, de annyi testápoló és tusfürdő halmozódott fel az utóbbi 2 hónapban, hogy azokat használom el inkább. :)

    Én nem teszek ilyen fogadalmakat, úgysem tudnám betartani! XD De én is igyekszem a nagyobb "pusztítást" a kuponos akciókra korlátozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még sosem tettem ilyen fogadalmat, de most úgy éreztem, hogy muszáj visszafogni magam. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy meddig bírom. :D

      Törlés
  2. Az ajakvajról írsz majd részletesen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenképpen szeretnék! :) Megérdemli... ;)

      Törlés
  3. Hajrá hajrá! Kitartás a shopping stophoz :) ma én is bevásároltam elég rendesen, de én főként ruhákat vettem! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is belevágtam a "nem veszek semmit egy darabig" projektbe :D A pixiboxot megrendeltem, és Avonos rendelést engedélyezek magamnak, ha valami nagyon jó áron van, de ennyi! :D Jajj remélem sikerülni fog és kitartunk a végéig! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, mindketten ki tudunk tartani a végéig. :)

      Törlés
  5. Kitartást a fogadalomhoz!
    Én azt azért nem fogadom meg, hogy 1,5 hónapig nem vásárolok semmit, mert néha igenis jól esik valami újdonság, de mivel én is sok dolgot vásároltam az utóbbi hónapokban, mindenképpen vissza akarom fogni a vásárlásaimat.
    Tehát azt fogadom meg, hogy kevesebbet, átgondoltabban vásárolok a következő hónapokban. Inkább kevesebb, de jó minőségű (esetleg picit drágább) dolgot veszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Remélem, sikerül kitartanom. :) Eddig még nem tartottam soha shopping stoppot, de mostanában úgy éreztem, hogy muszáj, mert sok olyan van a fiókom mélyén amit még ki sem próbáltam. Addig pedig lesz időm mérlegelni, hogy mi az amit tényleg igazán meg szeretnék venni és szükségem van rá. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...