NOTD Catrice 31 & Lovely Nr118

szerda, február 19, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Sziasztok!

Ma ismét egy körmös bejegyzéssel jelentkezem. A Catrice Even More Heavy Metallilc lakkot még ősszel vettem 300 Ft körüli áron, annyi pénzért nem lehetett ott hagyni. Mivel mostanában szeretem kombinálni a lakkokat, így választottam hozzá egy csillámos fedőlakkot, mely a Lovely Nr118-as csillámos lakkja. A végeredmény megnézhetitek, ha tovább olvastok. :)


A Catrice lakk egy gyönyörű, sötét lila mikrocsillámos lakk, ami önmagában is gyönyörű, de a Lovly-val még különlegesebb. Az ecsetet nagyon szeretem, könnyű vele lakkozni, nem kenem össze a körömágyam. Nagyon gyorsan szárad, két rétegben tökéletesen fed. A Lovely lakkban apró és nagyobb glitterek vannak. A felvitelnél trükközni kell, hogy elegendő nagyobb glitter kerüljön a körmökre, ennél a lakknál is a "feltapogatós"módszer jött be nekem. Lemosásnál a Catrice nagyon könnyen lejött, viszont a glitterekkel kicsit meggyűlt a bajom. Tartósság szempontjából kellemesen csalódtam, ugyanis az ötödik napon mostam le a körmeimről. A körömvégeken egy kis kopás már megjelent, valamint egy helyen le is pattant, de ott a körmöm sérült volt, így ennek tudható be.



Nektek mi a véleményetek a végeredményről? Meg van nektek valamelyik lakk? Szereitek kombinálni a lakkokat?

Szép napot!

Ági

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat együtt ez a két lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a Catrice lakk nekem is megvan és imádom! Annyira szép színe van. :) Ráadásul tényleg nagyon tartós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tartósságon én is meglepődtem, ráadásul nekem extrám rövid ideig bírják a lakkok a körmömön. :(

      Törlés
  3. Ó, de nagyon szép az a Catrice lakk! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...