NOTD- Essence ICE ice baby 01 Junior championship

szombat, február 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments



Ma egy újdonságot szeretnék bemutatni nektek a kis gyűjteményemből. Igaz, hogy éppen #nobuymonth van érvényben, de a Párom Valentin-nap alkalmából meglepett két gyönyörű lakkal. Nem bírtam sokáig várni, így az egyiket délután már ki is próbáltam, ráadásul a gyönyörű napsütéses időn felbuzdulva képeket is készítettem. A képekért olvassatok tovább. :)



Az üveg és az ecset formája ismerős, hiszen olyan csomagolást kapott, mint a Color&Go lakkok. Én szeretem ezt az ecsetkialakítást, viszonylag könnyen tudok lakkozni vele. A színe valami eszméletlen szép, ahogy megcsillan rajta a fény. Apró, lila és rózsaszín mikrocsillámok vannak benne, amik felkenve is gyönyörűen érvényesülnek.  Az egyetlen negatívuma a fedése, ugyanis a körmeimen három rétegben láthatjátok, de még így is átsejlik a körömvég. Száradását tekintve átlagosnak mondanám, de mivel több réteg kell belőle így azért sok időt vesz időbe a teljes száradás, bár a BTGN fedőlakk sokat segít a végén.





Mit szóltok ehhez a lakkhoz? Ti vettetek valamit ebből a trendkiadásból? 

Szép napot! 
Ági






7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, olyan kis szolíd ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, kis szolid, bárhova hordható. :)

      Törlés
  2. Hű de szép ez a lakk! *.* Én is kerestem a kollekciót az Árkádban, de ott nem volt. :-/ Hol sikerült beszerezni? ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az Ice Ice Baby kollekció csak a Müllerekben kapható, szerintem ott nézd meg! Én is ott találtam. :)

      Törlés
    2. Müllerben vette :) Még volt minden színből. A többi is nagyon szép. :) ;)

      Törlés
  3. Nagyon szép:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...