NOTD Tavaszcsalogató

kedd, február 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments



Én már teljesen tavaszra hangolódtam a múlt heti gyönyörű, napsütéses időnek köszönhetően.Persze nem bírtam magammal, rögtön tavaszias lakkok után nyúltam és nagyon jól esett ezeket a színeket viselni. A Catrice csillámos fedőlakk pedig most debütált, hiszen Valentin-napra kaptam a Páromtól.
A képekért olvassatok tovább.

A manikűrhöz három lakkot használtam. A S-he gyorsan száradó lakkjából a 253-as árnyalatot használtam három rétegben, a középső ujjamra egy régi Essence Colour&go lakkot választottam. Sajnos árnyalat számot/nevet nem találtam az üvegen, de képek alapján úgy látom, hogy ez most 167 candy love néven fut. Végül 3 körmömre a Catrice 45 Kitch Me If You Can csillámos lakkból is tettem. A csillámokat nagyon könnyű volt felkenni, a felvitel nem bántotta az alatta lévő lakkot.





Nekem nagyon tetszik a végeredmény, imádtam a körmeimet nézegetni, míg ezt viseltem. :)

Nektek tetszik a végeredmény? Megvan nektek is valamelyik lakk? 

Végül egy kis technikai kérdés. Mennyire szeretitek így a képek mennyiségét, minőségét nagyságukat? Van esetleg valami, ami máshogy jobban tetszene nektek?

Szép napot!

Ági

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a manid! Nekem tetszenek így a képeid, de szerintem úgyis változni fog a fotózási technikád idővel :D Én pl utálok fotózni néha, meg is látszik nekem a Párom csinálja a képeket, azok jól sikerülnek, de amit én fényképezek, na hagyjuk :D pedig sajnos az elkövetkezendő körmös képek saját fotózás.
    Késztetést érzek arra, hogy megvegyem ezt a Catrice fedőt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Igyekszem fejlődni, ezért is csinálok sok képet, hogy lássam, hogy mi, hogy mutat a legjobban. :)
      Én is sokáig ácsingóztam a Catrice után, nagyon örültem mikor megkaptam. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :) Milyen szép színe van annak a S-he lakknak. Bár nem túl jól a tapasztalataim velük és az ecsettel sem tudok szépen festeni. :D

    Nekem tetszenek a képeid, ahogy vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) A s-he ecsetét én sem szeretem, nagyon nem esik a kezemre. :( De a szín nagyon megtetszett. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr lett :) A s-he lakk színe nagyon tetszik, eddig csak egyszer volt ettől a márkától lakkom, de az sajnos csalódás volt, így azóta nem is foglalkoztam velük. Viszont ez a szín nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem ez az első S-he lakkom, de az ecset miatt nem hiszem, hogy lesz, maximum akkor ha egy szín nagyon megfog és máshol nem találok hasonlót.

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a tavaszias manikűr, főleg a menta szín miatt, amit imádok!
    A képeid mindig nagyon jók, élesek is, és elég nagyok (én a nagy képeket szeretem nézegetni) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Igazából sokszor gondolkodok, hogy mekkora képeket rakjak be, mert én is jobban szeretem másoknál a nagyobb képeket nézegetni, de arra gondoltam,hogy lehet, hogy van, aki nem szeret olyan sokat görgetni a nagy képek miatt. De megnyugodtam, hogy tetszik így nektek. :)

      Törlés
  6. nagyon kedves kis manikűr lett ez, tetszik és a képek is szuperek.
    azt tudtad, hogy az a catrice lakk az opi pink yet lavender egyik hasonmása? nálam hamarosan pont egy másik hasonmás, a flormar gl02-es lesz az egyik főszereplője egy bejegyzésnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Nem tudtam, hogy a hasonmása, de köszönöm az infót! :) Kíváncsi vagyok, hogy te milyen dupe-ot találtál. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...