Pixibox 2014 február

szerda, február 12, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Végre nekem is sikerült megrendelnem a Pixiboxot és tegnap meg is érkezett. Nagyon izgatottan vártam, hogy mit tartalmaz a csodaszép dobozka. A hírlevélben olvashattuk, hogy Vichy, Artdeco, Eucerin, Valentino valamint a Mályvavirág alapítvány csatlakozott ehhez a kiadáshoz, ráadásul miután megrendeltem a Pixibox a facebook oldalán tudatta, hogy a Bomb Cosmetics is csatlakozott. Ezek után nagyon vártam az első dobozomat, lássuk mi is volt benne.
Figyelem, aki megrendelte és még nem kapta meg ne olvasson tovább, maradjon meg a meglepetés. :)

Vichy- Teint Idéal alapozó család (2x1,5ml fluid+ 2x1,5ml krém minta, 25-ös árnyalatban)

A Vichy új termékeire nagyon kíváncsi voltam, így nagyon örülök, hogy kipróbálhatom őket, még ha csak minta formában is.
Vichy- 3 in 1 Arclemosó (100 ml-utazó méretű termék)
Arclemosóból sosem elég, most egy jó időre el vagyok látva. :D Ez a lemosó az arclemosó tej, az arctonik és a szemfestéklemosó tulajdonságait egyesíti. Nagyon kíváncsi vagyok rá, általában szkeptikus vagyok, ha egy termék túl sokat ígér, de várom, hogy bizonyítson. Érzékeny bőrre is használható és Vichy termálvizet tartalmaz.
Artdeco körömlakk (6 ml-teljes kiszerelésű termék, 168-as árnyalatban)
A "színes" termékektől tartok a legjobban, ha meglepetésről van szó, de szerencsére nagyon tetszik a színe. Régóta ki szerettem volna próbálni az Artdeco lakkjait, de őszintén szólva, az áruk a lélektani határom fölött van, de végre kipróbálhatom. :)
Artdeco Eyeshadow Base (5 ml- teljes kiszerelésű termék)
Ebből már van egy példányom, de az utánpótlás mindig jól jön. Igaz, hogy azt terveztem, hogy mást próbálok majd ki, de úgy látszik, hogy az Artdeco nagyon ragaszkodik hozzám. :)
Eucerin Lip aktív ajakápoló (4,8g- teljes kiszerelés)
Ajakápolóra is ugyanaz igaz, mint az arclemosóra, sosem elég belőle. Eddig még nem figyeltem fel erre az ajakápolóra, mivel a gyógyszertári márkák nekem annyira nincsenek "szem előtt". Kíváncsi vagyok rá, nagyon szimpatikus, hogy E-vitamint, méhviaszt, jojoba és pálmaolajat tartalmaz. 6-os fényvédő is van benne, így még egy plussz pont jár neki.
Valentino- Valentina női parfüm (1,5ml minta)
Ennél a pontnál egy picit csalódott voltam, mert cuki mini üvegre számítottam, de ez legyen a legnagyobb probléma. :) Nem vagyok jó illatok leírásában, így nem is próbálkozok vele, de annyit azért mondok, hogy egész kellemes illata van. Egy fújás erejéig ki is próbáltam magamon, és nagyon tartós.
+1 Bomb Cosmetics Árvácska Fürdősüti(teljes kiszerelés)
Rendelés után még a Bomb Cosmetics is csatlakozott ehhez a kiadáshoz, így még egy füdősüti is lapult a dobozban. Én árvácskásat kaptam. Az illata szerintem elég férfias, de mindenképpen kipróbálom, hogy milyen fürdés közben. :)

A termékeken kívül a Mályvavirág alapítvány kitűzője is a dobozban volt, ugyanis a Pixibox is csatlakozott a méhnyakrák elleni védőoltást népszerűsítő kampányhoz, ami nekem nagyon szimpatikus. A dobozban volt még egy felhívás is, miszerint március 8-ig 15.900 Ft-ért vásárolhatjuk meg a védőoltást két budapesti oltóközpontban.

Ezen kívül a termékekhez kapcsolódó szólólapokat és kuponokat is raktak a dobozba, melyeket 03.31.-ig lehet felhasználni a Müller Parfümériákban. Az Artdeco körömlakkokra 20%, az Artdeco Quattro Beauty Box 4db tetszőlegesen választott szemhéjpúderrel feltöltve 30% kedvezménnyel vásárolható meg. Ezen kívül 20% kedvezménnyel vásárolható meg bármely Valentino női vagy férfi parfüm, kiegészítő.

Nekem nagyon tetszik ez a kiadás, nagyon örülök, hogy megrendeltem! :)

Ti megrendeltétek a Pixibox-ot? Nektek tetszenek a termékek? Szeretnétek tesztet, véleményt olvasni valamelyikről?

Szép napot!

Ági

4 megjegyzés:

  1. Nem rendeltem meg, de nem is bánom. Nem rosszak a termékek amúgy, de nem érzem, hogy szükségem lenne rájuk. A körömlakkról és az arclemosóról viszont olvasnék tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk szerintem hamarosan érkezik,mert Ő lesz a soros a lakkozásnál. :) Beelőzte a többi alanyt ;)
      Az arclemosót addig nem kezdem el használni amíg van az LRP-ból amiből még nem hiányzik túl sok, viszont hatalmas adag, de akkor a LRP után ő fog következni ;)

      Törlés
  2. Ok, most megnyugodtam, hogy semmi fantasztikus dologról nem maradtam le. :D Nem rossz termékek, az Artdeco szemhéjalapozót szerettem, de annyira nem bánom, hogy inkább félretettem az erre szánt pénzt a Naked 3-ra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most úgy érzem, hogy bánnám, ha erről is lemaradtam volna. :) Én a Naked-ekre sajnálnék annyi pénzt. Annyi pénzért már tényleg sok jó dolgot lehet venni, de abszolút meg tudom érteni, ha valaki megveszi,mert eszméletlen szép(ek) és a körítést is nagyon jól eltalálták... :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...