Sleek Oh So Special első benyomások

csütörtök, február 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 28 Comments

Sziasztok!

Nemrégen hosszas gondolkodás után megrendeltem a második Sleek palettámat, s ezúttal az Oh So Special-re esett a választásom(ezúton is köszönöm Szandrának a végső lökést :) ). Mindenképpen szerettem volna megörökíteni róla az első benyomásaimat, így ezt olvashatjátok most a tovább gombra kattintva.



A paletta a szokásos papír dobozban érkezik. Sajnos egy picit meggyűrődött a csomagolás vagy szállítás során, de ez legyen a legnagyobb probléma.
A paletta matt műanyag, rajta fényes betűkkel a márka neve. Alig vártam, hogy kinyithassam és megcsodálhassam végre élőben is a színeket, de a kinyitásnál problémába ütköztem. Valamiért nagyon nehéz kinyitni, ami a  Vintage Romance esetében nem így volt. Már három hete, hogy megérkezett, de még mindig szorul, így inkább nem csukom be teljesen. 

Amikor kinyitottam, nagyon elégedett voltam, mert mindegyik szín csodás. Őszintén szólva, mióta nem a régi felülettel árulják, nekem sokkal jobban tetszett. Az applikátort nem fényképeztem le, azt rögtön kivettem, sosem szoktam használni.


A színek nevei egy átlátszó fóliára vannak nyomtatva, s a palettába helyezve. A színekről nem írnék egyenként, szerintem a színmintákon minden látszódik. A minták alap nélkül, egy húzással készültek.





Nagyon örülök, hogy megrendeltem ezt a palettát, nagyon jól kombinálható és tartós színek vannak benne. Egyszerűen imádom! :)

Mit szóltok ehhez a palettához? Van valamilyen Sleek palettátok?

Szép napot!

Ági




28 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a paletta, egyik kívánságlistás darab :) Nekem a Bad Girl van meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is sokáig kívánságlistás volt, egyedül azt bánom, hogy nem rendeltem meg hamarabb. :) A Bad Girl is nagyon szép, bár nekem azok a színek picit sötétek, de másokon nagyon tetszenek a vele készült sminkek.

      Törlés
  2. Gyönyörűszép ez a paletta, nekem is megvan, sőt, nekem is ez volt a második Sleek palettám a Vintage Romance után :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon egy palettákra jár az agyunk ;) Mi lesz a következő? :)

      Törlés
  3. Wow, ezt a pigmentáltságot... Nagyon gondolkodom a beszerzésén, aztán mindig visszaesek a "kihasználnám én ezt sminkeléskor?" dologhoz, de most érkezik hozzám a Coastal Scents új satírecsete, úgyhogy lehet még jobban elgondolkodom a dolgon... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem tutira ki tudnád használni, annyira szép natúr sminkeket lehet vele készíteni, vagy olyat is lehet, hogy csak az egyik fényesebb árnyalatot tapogatod vele a szemhéjadra, kicsit elsatírozod és kész. Persze nem akarlak rábeszélni... na jó de, egy kicsit :)!

      Törlés
    2. Szívemből szóét Szandra. Szerintem ez a paletta tipikusan olyan, amit bármilyen alkalomra elő lehet kapni. Hétköznapi natúr smink s gyönyörű alakalmi is készíthető vele. Én azért gondolkoztam rajta sokáig, mert ránézésre túl rózsaszín volt, de ha külön néztem a színeket, nem volt olyan amire azt mondtam volna, hogy na én ezt soha nem kenném magamra. Van benne satírozáshoz is, azt régóta kerestem megfelelőt, végre megtaláltam. :) Én bátran merem ajánlani. :)

      Törlés
    3. Egyre több youtubeos tutorialt nézek vele, szóval hat ám ez a rábeszélés... :) Egyébként Szandra, a te kezed is benne van a dologban, mert amikor egyik videóban mutattad az Organza színt amivel éppen sminkeltél, beleszerettem... :D Van egy olyan érzésem, hogy a következő rendelésem a MUPnál meg is van. :DD

      Törlés
  4. Isteni ez a paletta, nekem ő volt az első Sleek termékem. Azóta vannak még páran, de mindegyik fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még csak kettő palettám van tőlük, de mindkettővel nagyon elégedett vagyok. De úgy érzem, hogy nem állok meg én sem ennyinél ;)

      Törlés
  5. Egyszerűen csodás ez a paletta... még mindig imádom, és szerintem annyira jól ki lehet használni. Most ahogy nézegettem a képeidet, megint kedvet kaptam hozzá, hogy ezzel sminkeljek, pedig most picit félretettem, hogy más paletták is képbe kerüljenek :D!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök,hogy tetszenek a képek, és újra kedvet kaptál ehhez a palettához. :) ;) Bár annyi szép palettád van, hogy nem csodálom, hogy mindig háttérbe szorul valamelyik ;) Hát még ha megérkezik a Naked3 ;)

      Törlés
  6. Csodás színei vannak :) lehet későbbiekben én is beruházok rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen tudom ajánlani. :) Nagyon jól kihasználható bármilyen alaklomra. :)

      Törlés
  7. Annyira szééép! *.*
    Négy Sleek palettám van, szerintem ő lesz a következő, vagy a V2. :)
    Tényleg gyönyörű színei vannak és jól kihasználható. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is szemezek a V2-vel. ;) :D Ebből újságos lesz előbb-utóbb. :D ;)

      Törlés
  8. A wrapped up a kedvencem belőle, emiatt rendelném meg, csak legutóbb, mikor rászántam magam pont elfogyott a Makeup Plazaból :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sokszor volt, hogy néztem, de nem volt belőle, de megérte várni. Csodás az a szín , bár nem tudom, hogy 1 szín miatt megérné-e megrendelni. De szerintem nem csak azt az egyet használnád... ;)

      Törlés
  9. Na igen, ennek a palettának tényleg a sima felület áll jobban, de azért én ugyanúgy imádom az én gofrisomat is, pedig már majdnem két éve megvan :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a lényeg úgyis az, hogy felkenve milyen, de fura, hogy mennyit számít a minta. Amíg gofris képeket láttam róla, nem figyeltem fel rá. Tudtam, hogy van ilyen, de nem vonzott. :( Azóta viszont... :D

      Törlés
  10. imádom ezt a palettát, az egyik kedvencem. nekem még gofris van, de szerintem nagyon jópofa az a minta, én személy szerint sajnálom, hogy megváltoztatták.
    és remélem megengedsz egy kritikát, de nekem személy szerint nem tetszik most ez a poszt. általánosságban szeretem nézegetni a képeidet, de szerintem ezek a színminták köszönő viszonyban sincsenek a valódi színekkel. pl. a Wrapped Up az egyik kedvencem és ez határozottan lilás beütésű szín, a te képeiden viszont inkább bordós-barnás árnyalatnak tűnik. remélem nem bántalak meg ezzel, de szerintem színmintát csak akkor jó kitenni, ha az tényleg értékelhető, mert így félrevezető a dolog. más esetben szerintem a palettáról készült fotók és a véleményed is éppen elég, az is lehet ugyanolyan élvezetes. én legalábbis biztosan azt is szívesen olvasnám.
    bízom benne, hogy nem haragszol meg, amiért elmondtam az őszinte véleményemet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne butáskodj! Nem sértődök meg, főleg ha ilyen intelligens stílusban kapom a kritikát és továbbra is számítok az őszinte véleményedre. :)
      Megnéztem újra a képeket, de nekem a gépemen olyanok a színek, mint amilyen a kezemen is a színminta. Viszont próbálgattam a képernyő beállításait, nem sokat állítottam rajta, csak bekapcsoltam az energiagazdálkodást, és úgy teljesen más színeket láttam a képernyőn. Az a baj, hogy mindenki más eszközt használ, mindegyiket mások a beállítások, a színek, így olyan képet nem hiszem, hogy fel lehetne tölteni, ami mindenki képernyőjén színhű. Természetesen igyekezni fogok minél hitelesebben visszaadni a képeken a színeket, őszintén szólva elég sok képet szoktam készíteni, folyamatosan próbálgatom a beállításokat, szaladgálok a géphez, kártya ki, kártya be, mert a fényképező kijelzőjén is teljesen mások a színek.
      Még egyszer köszönöm, hogy ilyen figyelmesen írtad le a véleményedet! :) Remélem, hogy továbbra is számíthatok a véleményedre! :)

      Törlés
    2. akkor nyugtass meg kérlek, hogy a wrapped up-ot te is lilásnak látod :)
      ezt a monitorproblémát pedig nem most hallom először, ne haragudj, erre egyáltalán nem gondoltam, mert eddig nem vettem észre ilyen eltérést a képeiden...

      Törlés
    3. Megnéztem másoknál ezt a színt, és vannak olyan képek, ahol valóban sokkal lilásabb. Közben felkentem megint a kezemre, és nekem közel sem olyan lilás, mint azokon a képeken amit találtam. Főleg a régi kiadásúaknál érvényesül nagyon a lila szín, de a kezemen lévő színminta közel sem olyan lilás. Ennek valóban van egy kis barnás beütése. Azt nem tartom valószínűnek, hogy megváltoztatták volna a színt,de a név maradt volna, inkább attól tartok, hogy az enyémmel nem stimmel valami :(

      Törlés

  11. Szia!

    MUP-ban jelenleg hiányzik ő is, meg a vintage romance is, máshonnan beszerezhető esetleg? o.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én eddig csak tőlük rendeltem, ismeretlen oldalt nem szeretnék ajánlani, mert nem tudom, hogy mennyire megbízhatóak. A Vintage Romance elvileg a gyártónál készlethiányos volt, ha jól emlékszem február végére ígérték, hogy legyártják a palettákat. Érdemes lehet írni a MUP fb oldalára vagy a info@makeuplaza.hu címre és megkérdeni tőlük,hogy mikorra várható, hogy lesz nekik készleten. Én is írtam már nekik régebben, kifogástalan az ügyfélszolgálatuk! ;) Remélem, hogy tudtam segíteni! :) Szép napot!

      Törlés
  12. Nekem a sleek primer paletta van meg, az original, az ultra matte brights most rendeltem meg a limitált del mar és a candy palettát még az aqua limitált palettáját be kell szereznem a héten *-* imádom őket én mindegyikkel teljesen megvagyok elégedve, minden alá alapot használok és az artdeco alappal csodálatosan megállja a helyét : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen elégedett vagy velük. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...