Sunfleur Tisztító bőrradír

péntek, február 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 5 Comments

Sziasztok!

Ma egy tesztet hoztam nektek a Sunfleur tisztító bőrradírról. Igazság szerint nagyon régóta az Avon Clearskin Pórustisztító Arcradírját használom, de mivel semmi mást nem akartam rendelni, így inkább szétnéztem a Müllerben és erre esett a választásom. Kivételesen nem néztem utána a Krémmánián, hogy mit is vegyek, csak választottam egyet szimpátia alapján. Mivel nem tudtam mire számítsak, így nagy izgalommal vártam, hogy milyen is lesz ez az arcradír. Nem is húzom tovább a szót, lássuk mit is tud.




A csomagolása nekem nagyon teszik, kifejezetten csinosnak tartom a színvilágát, a mintát és a betűtípust. A kupakot nem nehéz levenni, így vizes kézzel sem okoz problémát. A terméket nagyon egyszerű kinyerni, bár utólag a véleményeket olvasva meglepve tapasztaltam, hogy nem mindenkinél működik megfelelően, és nehezen tudják kinyomni az arcradírt. Egy nyomással megfelelő mennyiségű terméket lehet kinyerni.
Az állaga nagyon könnyed, könnyen eldolgozható. A szemcsék mennyiségét tekintve nem vagyok megelégedve, nagyon kevésnek találom, a szemcsék mérete nem túlságosan nagy, én ezt a méretet jobban szeretem. Az illata egészen kellemes, lágy illat, engem egy gyógyszertári krémre emlékeztem.

Összességében nem rossz termék, bár egy kicsit kevésnek érzem a szemcséket, így a hatásával sem vagyok maradéktalanul megelégedve.

Próbáltátok már ezt a radírt? Nektek mi vált be a legjobban?

Szép napot!

Ági


5 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még, de akkor ezek szerintem sokat nem vesztettem. Kár, mert tényleg szép a csomagolása. :) Esetleg fel lehetne turbózni ha tennél bele cukrot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervbe van véve egy testradírral együtt :) Sajna jártam már így máskor is, akkor is így mentettem meg. Csak majd ki kell találni, hogy hogy műtsem szét a dobozt :)

      Törlés
  2. Nézegettem már ezeket a termékeket, de akkor maradok egy másik radírnál. Mondjuk a csokis pakolásukat szeretném a közeljövőben kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  3. Azzal a pakolással én is szemeztem :) Egyelőre még marad a boltban, igyekszem az ithonikakat használni. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is Avon párti vagyok, évek óta használom, és nagyon rugalmatlan vagyok a lecserélését illetően. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...