Yves Rocher Hydra Végétal Hidratáló Micelláris Víz

kedd, február 11, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Sziasztok!

Mostanában előtérbe kerültek a micellás vizek, így én is tettem velük egy próbát. Rengeteg márka kijött már a saját micellás vizével, így most már bőven van miből választanunk a drogériákban az olcsóbb árkategóriájú termékek közül is. Elsőként az Yves Rocher Hydra Végétal Hidratáló Micelláris Vizére esett a választásom, s bár tudom, hogy egyelőre kevés helyen lehet hozzájutni, azért szeretném bemutatni nektek, mivel én még nem sok helyen láttam ezt a terméket. Nem tudom, hogy mi ennek a mellőzöttségnek az oka, de a bejegyzés végére kiderül, hogy méltán hanyagolják-e a blogokon  vagy igenis helye van a sokat emlegetett micellás vizek között.


A csomagolás nekem nagyon tetszik, mert egyszerű és letisztult mégis minden szükséges információt megtalálunk rajta. A kupak könnyen nyitható, viszont a kiöntő nyílás kialakítása nem túl szerencsés, ugyanis elég könnyen túl sok kerül a vattakorongra. 200 ml terméket tartalmaz a flakon.
Én mindenképpen szerettem volna, ha smink lemosására is tudnám használni, de sajnos erre majdnem alkalmatlan. Még nem volt rajtam olyan szempillaspirál amivel megbirkózott volna, pedig nem használok vízálló spirált. Mindig úgy használom, hogy bőséges mennyiséggel átitatom a vattakorongot, a szememre helyezem és várok néhány másodpercet és csak ez után törlöm le a szemem, de sajnos így sem elég hatékony.
Próbáltam úgy is használni, hogy arcmosás után is áttöröltem vele az arcom, de sajnos annyira ragad tőle a bőröm, hogy képtelen voltam rajta hagyni, le kellett mosni.
Elvileg hidratálja is a bőrt, bár én ebből semmit sem vettem észre, bár az mindenképp pozitív, hogy nem szárít.
Szerencsére a szememet nem irritálja, pedig mostanában viszonylag érzékeny, de Kémmánián több véleményben is olvastam, hogy volt akinél irritációt okozott.

Az összetevőket tekintve nem mondanám, hogy a legbarátságosabb összetevőjű termék, azért ennél találhatunk jobbat is a boltok polcain.
Forrás

Összességében én csalódtam ebben a termékben, sokkal jobbra számítottam. Viszont a micellás vizekkel való próbálkozást nem adom fel, még január elején beszereztem a következő tesztalanyt.

Ti próbáltátok már ezt a micellás vizet? Nektek mennyire vált be? Melyik micellás víz vált be a legjobban? 

Szép napot!

Ági

2 megjegyzés:

  1. Nekem eddig a L'Oréal bevált, de a Garnier-t is szeretném kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már van itthon több mint egy hónapja Garnier(én rossz ki is próbáltam rögtön :D ), de félreraktam míg el nem használom a kibontott lemosókat... De már nagyon várom, hogy újra a Garniert használhassam... ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...