10.000

hétfő, március 10, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok Lányok!

Mint a cím is utal rá, egy (számomra) nagy lépcsőfokot tett meg a kis blogom, elérte a 10.000 oldalmegjelenítést. Amikor elkezdtem blogot írni 2 hónapja, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar, ilyen szép szám fog fogadni, mikor megnyitom a bloggert. Szeretném megköszönni nektek, hogy itt vagytok, olvastok és hozzászóltok a posztokhoz.

Arra gondoltam, hogy mivel nagyon sok szép pillanatot kaptam nektek köszönhetően a bloggal kapcsolatban, így szeretném ezt nektek megköszönni. Nyereményjátékot (még) nem szeretnék indítani, így arra gondoltam, hogy a ti igényeitekhez szabva bővíteném a posztok témáját. Kérlek titeket, hogy kommentár formájában írjátok meg nekem, hogy miről olvasnátok szívesen, milyen bejegyzéseket látnátok, valamint nyugodtan tehettek fel személyesebb kérdéseket is, én pedig igyekszem minél hamarabb válaszolni és új posztokkal jelentkezni. 

Legyen olyan szép napotok, mint amilyet ti szereztetek most nekem! :)

Ági

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szép kerek számhoz és jelöltelek az ismerjük meg egymást játékban, örülnék, ha te is írnál magadról.
    http://mysweetbeautytreasures.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekszem kitölteni, remélem, hogy még ezen a héten összejön. :)

      Törlés
  2. Gratulálok! :) Én nagyon szeretem a bejegyzéseid olvasni, viszont szívesen látnék körmös bejegyzéseket is a blogon! :) Illetve az összehasonlító posztokat is kedvelem! :) Csak így tovább és a jövőre nézve is jó bloglást kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekszem fejlődni a körmös bejegyzések terén és megmutatni az eredményt itt is. :)

      Törlés
  3. Gratulálok! :)
    Én szívesen látnék személyesebb témájú posztokat. Lehet tag, vagy ilyesmi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igyekszem ilyenekkel is készülni! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...