100happydays #1

vasárnap, március 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

A mai nappal új sorozatot indítok a blogon, mégpedig egy képes összefoglalót készítek a #100happydays keretein belül készített képekből. Nem vagyok hatalmas Instagram felhasználó, gyakorlatilag ezzel a kihívással kezdtem el igazán használni. Most az első 20 képet mutatom be, de kérlek titeket, hogy írjátok meg kommentben, hogy tetszik-e nektek így a csoportosítás illetve a képek mennyisége.



1. Megnyertem az egyik Moyra holo csomagot
2. Már másnap meg is kaptam a lakkokat, valamint az adventi Nivea játék nyereményem is megjött
3. Egy kis egészséges kekszet sütöttem
4. Ezt a manit már láthattátok a blogon, nekem nagyon tetszett 
5. Így várt haza a Szerelmem
6. Pancsiztak az ecsetek. Imádom, ha frissen vannak mosva
7. Lakkokat kevertem a Jázminos manihoz
8. Fahéjas zabpalacsinta reggelire
9. Legális rosszalkodás volt! :)
10. Csodaszép ez a doboz
11. Utazás Pestre
12. Ilyen szép számot láttam,mikor megnyitottam a bloggert


13. Fincsi bogyóleves (ami egyébként brokkoli krémleves)
14. Imádom ezt a gyümölcsszelet
15. Kedvenc tea, kedvenc kulacs
16. Szegényen annyi virág volt, hogy mindig felborult
17. Mindig azt hiszem, hogy meg tudom enni, aztán mindig kiderül, hogy nem :D
18. Olvasgatás hazafelé, gyönyörű napsütéses időben
19. Mozizni voltunk
20. Páromtól nőnapra
Ennyi lenne az első adag. Remélem, hogy tetszettek a képek. Várom a kommenteket! ;) Szeretnétek, ha lenne folytatása ennek a posztnak?

Instagramon ITT követhettek.

Ági

8 megjegyzés:

  1. jó képek, legyen folytatása, szeretem az ilyeneket másoknál is olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Oké, akkor lesz folytatás! :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jó ez a sorozat, szívesen nézegetek ilyen hangulatos képeket :) A fahéjas zabpalacsinta nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában eléggé rászoktam a zabpalacsintára, finom is a mellett, hogy egészséges! :)

      Törlés
  3. Nagyon szupi fotók, Ági! :-) Ennek a kihívásnak már én is a függője vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok a képeidre. Mikor láthatjuk? ;)

      Törlés
  4. A 300-at én is meg akartam már nézni, de még nem volt rá alkalom. :D Az a zabpalacsinta nagyon jól hangzik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És finom is. :) Pedig nagyon féltem tőle, de nagyon rászoktunk. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...