Bourjois pirosító 74 Rose Ambré

szerda, március 19, 2014 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments



Nem is értem, hogy eddig miért nem írtam erről a pirosítóról, hiszen már nagyon régóta használom, ráadásul nekem régóta nagy vágyam volt egy   Bourjois pirosító. Egyszerűen mikor először megláttam, akkor tudtam, hogy nekem kell egy ilyen. De kell több is? A tovább után kiderül.



Ha jól emlékszem valamikor nyár elején kezdődött egy akció, mely során 3000 Ft helyett 2000 Ft voltak a pirosítók. Tudtam, hogy eljött az én időm, már csak az árnylatot kellett kiválasztani, ami nem volt túl egyszerű, mert rengeteg, gyönyörű árnylatban érhető el. Végül a 74-es Rose Ambré mellett döntöttem, ami egy sötétebb korallos árnyalat pici rózsaszínes beütéssel.

A csomagolás mágnessel záródik, ami stabilan zárva tartja, de én nem dobnám táskába. (Bár én semmilyen pirosítót nem hordok magamnál.) A beépített tükör jól jöhet, ha mégis olyan helyen kellene igazítani ahol nincs tükör, de reggelente én nem használom, mert jobb a nagyobb tükröt használni. A dobozban található egy kis ecset is, ami bár pirosításra alkalmatlan, mégis örülök, hogy megtartottam, mert megtaláltam azt a funkciót,amire jó.
Pigmentáltságát tekintve szuper volt, és itt jön képbe a mellékelt ecset. Mivel ez egy égetett termék, így a felszínén egy idő után egy kemény réteg keletkezik a nedvességvesztés hatására. Erre fel voltam készülve, mert tudtam, hogy mit veszek. Sokáig féltem attól, hogy megkapargassam a felszínét, így csak halogattam. Aztán arra gondoltam, hogy mivel a hozzá kapott ecsetnek elég erősek a szálai, így azzal próbálkozom először. Az ecsetet merőlegesen tartva a pirosítóra nyomtam néhányszor, így az a vékony réteg fellazult, és azóta ugyanolyan jól működik, mint az elején. Az alábbi képen láthatjátok a színmintákon, hogy mennyi különbség van a kapirgálás előtt és után a pigmentációban. A bal oldali színminta egy húzással készült alap nélkül, itt már el volt távolítva a felső réteg, míg a jobb oldali színminta még a felső réteg eltávolítása előtt készült, sok dörzsölés árán sikerült elérnem ezt a szín. 
Az alábbi képen pedig bal oldalon egy húzással készült a színminta, a jobb oldalon pedig eldolgozva láthatjátok. Mint láthatjátok, nagyon pigmentált, elég egyszer belemártani az ecsetet és nagyon szép természetes pírt ad az orcáknak, de szerencsére nem túlzóan pigmentált, így nem kell félni, hogy bohócpírt festünk magunkra. Tartóssággal sincs probléma, nagyon szép bírja az egész napot. 

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a pirosítóval, szívesen beszereznék még belőle másik színt is, bár nagyon gondolkozok azon is, hogy a krémpirosítóikból rendelek. 

Nektek van  Bourjois pirosítótok? Nektek mennyire vált be? Melyik a kedvenc pirosítótok?

Szép napot!

Ági

3 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szép *-* mondjuk én nem jövök lázba a pirosítóktól, de ez...na: D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon szépséges! A Bourjois pirosítókat sokan dicsérik, úgyhogy szerintem egyszer majd beszerzek egyet én is :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...