Disney princesses nailart challenge - Jasmine

csütörtök, március 06, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments


Január végén Thimmyke egy felhívást tett közzé a blogján, mi szerint elindít egy körmös kihívást Disney hercegnők témában. Elég sokáig gondolkoztam rajta, hogy belevágjak-e, mivel nem igazán szoktam díszíteni a körmeimet, mert nem érzem magam elég ügyesnek. Végül úgy döntöttem, hogy mégis belevágok, hiszen nagyon tetszett a téma, valamint remek alkalom arra, hogy kipróbáljam magam a körömdíszítés világában. Ezen a héten Jasmine ihlette körmöket készítettünk, az elkészült manikűrért kattintsatok tovább.


Én elég egyszerű díszítést készítettem, nem szerettem volna rögtön valami nagyon bonyolulttal próbálkozni. Igazság szerint eszközökkel sem állok túl jól, de mivel #nobuymonth van érvényben, így ezen nem is tudok változtatni. 
Alaplakknak egy saját készítésű lakkot használtam(ITT meg tudjátok nézni, hogy miket kevertem össze), majd díszítéshez az Essence arany lakkját használtam. Nekem még a régebbi kiadás van meg, amit elvileg jelenleg 140 go bold! néven találjátok meg.




Nem vagyok maradéktalanul elégedett, minden összejött, hogy ne sikerüljön, de remélem elnézitek nekem, hogy nem lett tökéletes. :)

Nektek tetszik a végeredmény?

A többiek munkáit itt találjátok: 




14 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...