Disney princesses nailart challenge - Snow White

csütörtök, március 13, 2014 Ági - Niceties in my life blog 20 Comments


A múlt heti állomásnál kapott kedves szavak után nagyon vártam az e heti állomást, mert úgy éreztem, hogy Hófehérkére sokkal több és jobb ötletem volt, mint Jázmin esetében. Remélem, hogy nektek is tetszeni fog. A képeket a tovább gombra kattintva tekinthetitek meg.

Hófehérke történetét rengetegszer láttam, hallottam, ha jól emlékszem, még olvastam is. Ehhez a hercegnőhöz volt meg a leghamarabb az ötlet, mikor olvastam a felhívást, rögtön ez a manikűr jutott eszembe. Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a képek.
Felhasznált lakkok



Én magamhoz képest most elégedett vagyok, de azért messze van ez még a tökéletestől. 

Izgatottan várom a véleményeteket! Tetszik nektek? Ti milyen manikűrt készíttetek volna?

A többiek munkáit itt találjátok:



20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet :) Igazán tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. De szuper lett! :) Én most szerkesztem a képeket aztán töltöm is fel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Én is gondolkodtam egy almás verzión, de túlbonyolítottam volna, a tiéd viszont amilyen egyszerű olyan csodás! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki az alma :) És tetszik az egész mani :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet és tetszik az alma is :)

    VálaszTörlés
  6. Megjelöltelek egy játékra: http://mimiseverydaylife.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast-tag.html

    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekszem majd megírni. :)

      Törlés
  7. De kis cuki! Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Remélem, hogy a következő is tetszeni fog. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...