Disney princesses nailart challenge - Mulan

csütörtök, március 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 19 Comments



Be kell vallanom, hogy az e heti hercegnő feladta a leckét, ugyanis soha nem éreztem késztetést, hogy megnézzem a Mulánt, így ez eddig nem láttam. Kerestem képeket, de azért a mani készítése közeben megnéztem a mesét is. A tovább gombra kattintva jönnek a képek. 


Nem akartam túlbonyolítani, így a ruháján általában megjelenő kék és zöld színt kombináltam egy barnás árnyalattal. Igazság szerint első alkalommal készítettem ilyen "átlapolós" festést, nem vagyok elégedetlen, de persze van mit gyakorolni. A középső körmömre egy "M" betűnek megfelelő kínai jelet próbáltam festeni, sajnos a fedőlakk miatt egy kicsit megfolyt a minta.
A felhasznált lakkok





Izgatottam várom a véleményeteket! Ti milyen manikűrt készítettetek volna?

A többiek munkáját itt találjátok:




19 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az átlapolós minta és a színösszeállítás is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök,hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. a tiéd is nagyon tetszik! nem látszik szerintem, hogy első próbálkozás :)
    a kínai jel pedig nagyon ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igyekeztem, hogy minél jobban sikerüljön, következőleg már biztos én is elégedettebb leszek. :)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jó lett! :) Tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon jól esik, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és igyekszem megfogadni, hogy csináljak közelebbit is. ;)

      Törlés
  5. Nagyon nagyon jó! A színek baromi jól harmonizálnak egymással :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...