Disney princesses nailart challenge - Csipkerózsika

csütörtök, március 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments



Ma a Disney hercegnős kihívás 4. állomásához érkeztünk, aminek témája Csipkerózsika. Maga a mese nem kifejezetten volt kedvence, persze láttam, meg olvasta is nekem Anya mikor kicsi voltam. Ötletem szerencsére volt rögtön, azt gondoltam, hogy gyorsan meglesz ez, de szerintem lett pár ősz hajszálam, mire elkészültem vele. Képek a tovább gombra kattintva.

Mint a képeken is látni fogjátok, az ihletet a neve adta, így egy csipke hatású mintát igyekeztem készíteni. Közelről nem lett tökéletes, de távolabbról nekem nagyon tetszik, ráadásul mikor használnék rózsaszín alapot, ha nem most?! Innen is üdvözlöm Murphyt, mert mikor is mehetett volna tönkre a franciavég festő toll... De túlléptem a problémán, így elkészültem vele, remélem, hogy nektek is tetszeni fog.




Mit szóltok hozzá? Ti milyen lakkozást készítettetek volna?


Ági

A többiek munkáját itt találjátok:



16 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! :) Igazán illik Csipkerózsikához! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ari lett :) Tényleg, Csipke-rózsikás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így látod. :)

      Törlés
  3. A gyűrűs ujjad a legjobb csipkés de az avon lakk is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Örülök, hogy tetszik a minta. :)

      Törlés
  4. Kellemes színe van ennek a rózsaszín lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Nekem önmagában túl rózsaszín lenne, de így a minta lágyít rajta. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett! Egyszerű és egyben szép is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  6. Szerintem ezt ki is nevezhetjük ultimate princess maninak. :D Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi! :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...