Elfogytak #2

kedd, március 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Ismét kiürült néhány flakonom, gyűjtögettem őket szorgalmasan, és mielőtt megválok tőlük, még mondok róluk néhány szót nektek.


Balea Professional Glatt+Glanz sampon Láthattatok róla tesztet a blogon ITT, amiben imádtam,majd egy haul posztot, amiben másik sampont vettem. Ennek az az oka, hogy amikor a tubus már csak kb. 1/4-ig volt, megszokta a hajam és már nem működött úgy mint az elején. Nem mondok le róla teljesen, felváltva fogom használni egy másik samponnal.
Újravenném? Igen.

Garnier Ultra Doux Heritage of Provence Almond Oil and Apricot Balzsam Az illata valami isteni!!! Nagyon szerettem használni, szép volt a hajam is tőle, de valamiért mégsem érzem úgy, hogy állandó helye van a fürdőszobámban.
Újravenném? Talán.

Syoss Szárazsampon Amíg jött belőle, addig nagyon szerettem. Könnyű volt használni, nem látszódott fehérnek, fakónak a hajam és friss illata volt. Kb. félig volt még a flakon, de nem jött belőle por, csak valami nedves anyag. Még jó, hogy volt itthon másik száraz samponom. Tesztet találtok róla ITT.
Újravenném? Nem.


Pussy Deluxe Showcat Tusfürdő Az első Pixibag-ben érkezett. Először nagyon örültem neki, nagyon jó illata volt a tubusban, de használat közben megváltozott, olyan volt, mint  a romlott ananásznak, ráadásul a bőrömet is szárította.
Újravenném? Nem.

Avon Vadrózsa és aloe frissítő és bőrnyugtató arctonik Elég nehezen használtam el, valahogy ez a lépés mindig kimarad, de igyekszem rá tudatosan figyelni, így mostanában már elég jól állok vele. Kicsit ragacsosnak éreztem a bőröm a használata után, talán ezért is hanyagoltam. Szerencsére kiütéseket nem okozott, így el tudtam használni.
Újravenném? Nem.

Yves Rocher Sminklemosó érzékeny szemre Még valamikor nyár elején vettem, de mikor megvettem a micellás vizet kevesebbet használtam. A sminket nem távolítja el teljesen, főleg a spirállal nem boldogul, de a legnagyobb problémám az volt vele, hogy nagyon csípte a szemem, pedig elvileg érzékeny szemre ajánlják. 
Újravenném? Nem.

L'Occitane Shea Vajas Kézkrém mini kiszerelésen ITT láthattátok, hogy kihasználtam az akciójukat, így kaptam 3 mini kézkrémet. Ez volt az első amit kipróbáltam. Mivel nagyon jó véleményeket olvastam róla, nagyon kíváncsi voltam rá. Sajnos én csalódtam benne. Készül a négy L'Occitane kézkrémemről egy összefoglaló poszt, ott részletesebben leírom az okokat.
Újravenném? Nem.

La Roche-Posay CICAPLAST MAINS Bőrnyugtató és regeneráló kézkrém Szerepelt már a blogon többször is. A kis mennyisége miatt(50ml) azt gondoltam, hogy hamar el fog fogyni, de két hónapig kitartott. A végén nem volt könnyű kinyomni, így szétvágtam a tubus, mert sajnáltam volna, ha egy csepp is kárba veszett volna. Nagyon megszerettem, nagyon jól hidratálta a kezeimet, elég volt napi 2-3 alakalommal használni, és kézmosás után is érezni lehetett a hidratáló hatást. A blogon ITTITT és ITT találkozhattatok vele.
Újravenném? Igen. Télre újra szeretném venni, nem hiszem, hogy találnék nála jobbat.

Isana Körömlakklemosó Nekem ez A KÖRÖMLAKKLEMOSÓ. Olcsó, nem büdös, leszed minden lakkot. Már nem az első flakonnal használtam el, hűséges vagyok hozzá.
Újravenném? Már megtettem. :)

Nálatok mi fogyott el mostanában? Használtatok már valamit az általam elfogyasztottak közül? Nektek mennyire vált be?

Szép napot!

Ági

10 megjegyzés:

  1. Isana körömlakklemosó nálam is kedvenc, csak a legnagyobb kiszerelésben, így hónapokig elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is abból táraztam be mikor nemrég akciójuk volt. :) 2 db volt a boltban, el is hoztam őket. :) Jókor jött az akció,mert pont akkor fogyott el.

      Törlés
  2. Kíváncsi leszek a kézkrémes posztra, főleg, hogy én is jókat olvastam róla.

    VálaszTörlés
  3. A Garnier barackos sampont és balzsamot én is imádom, az a kedvencem. épp égre-földre keresem a samponját, mert nem volt se a Rossmann-ban se a DM-ben. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Pedig mindig szokott lenni. Remélem, nem vonták ki.

      Törlés
  4. Ezt nem gondoltam volna egy Yves Rocher termékről... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én sem. :( Főleg, hogy ez kifejezetten érzékeny szemre van. Nekem enyhén érzékeny csak, mégis csípte. :(

      Törlés
  5. Legutóbb én is az isanás lakklemosót vettem meg, mert bár az ebedint jobban szeretem, de abból nincs ilye giga kiszerelés. :D A samponnal lehet teszek majd a próbát. Viszont ezt olvasva a Syos szárazsamponnal nem hiszem. :/ Ahhoz azért szerintem drága, hogy ilyet csináljon. :/

    VálaszTörlés
  6. Hát szerintem is drágának számít így, ráadásul másnál is olvastam, hogy ilyet csinált. :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...