Februári szerzemények

szombat, március 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments


Úgy gondoltam, hogy ezentúl egy hónap végi/eleji posztban mutatom meg milyen újdonságok kerültek hozzám az elmúlt hónapban. Ebben a hónapban már láthattatok egy szerzeményes bejegyzést, amivel kezdetés vette a #nobuymonth így nem gondoltam, hogy lesz most ilyen bejegyzés, de máshogy alakultak a dolgok annak ellenére, hogy a fogadalmam mellet kitartottam. Részletek a tovább gomb után.


Az Essence ICE ice baby 01 Junior championship és a Catrice 45 Kitch Me If You Can Valentin-napi ajándékként kerültek hozzám, mindkettőt láthattátok már a blogon is, úgy érzem nagyon jó érzékkel választott a Párom. 

Lakkokból nem volt hiány ebben a hónapban, ugyanis a teljes Moyra holographic kollekció a gyűjteményem része lett. A Moyra facebook oldalán zajlott egy játék, melyen az volt a feladat, hogy a lakkoknak kellett nevet adni, és azok, akiknek a javaslatát kiválasztotta a Moyra megkapták a hat lakkot. Én is a szerencsések között voltam, így nagy öröm volt, mikor kihirdették az eredményt és már másnap(!) megkaptam a csomagot.
A Nivea arctisztító tej is egy nyereményjáték eredménye. Még az adventi időszak alatt volt egy nyereményjátékuk, és azon sikerült nyerni. Bár majdnem lemaradtam a nyereményről, mivel az értesítő e-mail a spam mappába került, de az utolsó pillanatban tudtam jelentkezni a nyereményért.
A végére egy Yves Rocher vásárlás eredménye maradt. A samponom és a balzsamom is már csak 1-2 alkalomra elég, így egy ezeket muszáj volt pótolni. A Yves Rocher Hajsimító Samponra esett a választásom, mivel a hajam eléggé megszokta az eddig használt Balea sampont, valamint az YR pontgyűjtő kártyám is lejárt volna márciusban és csak egy pontom hiányzott már csak, ami a samponnal ki is gyűlt. A kigyűlt pontokért 1100 Ft értékben választhattam terméket, így a Yves Rocher Hajsimító Balzsamért nem kellett fizetnem. Remélem, hogy ez a sampon és balzsam is olyan jó lesz a hajamnak, mint a Balea az elején és felváltva tudom őket használni. Az Expressz sminklemosó szemre a vásárlás mellé járt ajándékba.

Ti miket szereztetek be az elmúlt hónapban? Ha szeretnétek tesztet valamiről, írjátok meg kommentben. :)


Szép napot!

Ági

11 megjegyzés:

  1. A Moyra lakkok annyira de annyira szépek! Szívesen elfogadnám őket én is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még csak egyet próbáltam ki(nah jó, mikor megkaptam felkentem az összeset :D), de nagyon szép. :) De inkább napsütéses időben használom majd. :)

      Törlés
  2. Hű milyen szerencsés vagy, gratulálok!
    Természetesen a lakkokra vagyok leginkább kíváncsi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igyekszem a képekkel. ;) Hozom őket szépen sorban. :)

      Törlés
  3. Ági!
    Nagy-nagy gratula a nyereményekhez! Ha írsz róluk, azt megköszönjük! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóri! :) Igyekszem hozni a teszteket! ;)

      Törlés
  4. Gratulálok a lakkokhoz! A nivea tejet ki kell majd próbálnom O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Eddig csak szimatoltam, de az illata nagyon jó. Tipikus Nivea-s illat. :)

      Törlés
  5. Szuper dolgokat vettél. :)
    A lakkok nagyon szépek. *.*
    A samponra és a balzsamra kíváncsi lennék, mert már én is szemezgettem velük. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kicsit kiismerem őket, írok róluk. :)

      Törlés
  6. Megnyugtató, hogy más is van olyan fanatikus, hogy egyszerre elhozta, az összes Moyra lakkot. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...