Gardrób mustra

kedd, március 11, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok Lányok!

Azrail által engem is utolért ez a kihívás, és mivel úgy gondoltam, hogy ez egy jó alkalom a blog színesítésére, el is fogadtam a meghívást.



Szabályok:

1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Nem kellett sokat gondolkodnom ezen a kérdésen, ugyanis ez a pulcsim kb. 15-16 éves. Ajándékba kaptam egy távoli ismerősünktől, a mérete még most is nagy egy picit, de nagyon szeretem. Itthonra is fel szoktam venni, vagy ha futni elmegyek, néha ezt veszem fel. Szegénykém már elég csúnya, de nincs szívem kidobni. :)


Ennél a pontnál sem kellett nagyon az emlékeimben kutatni, ugyanis ez a cipellő tegnap lett az enyém. Régóta szerettem volna egy ilyen alapdarabot. Megláttam, felpróbáltam, és tudtam, hogy neki jönnie kell velem. 


Nincs túl sok kék ruhám, ezt az inget kb. 2 éve vettem a New Yorkerben. Kényelmes, csinos, akár vizsgázni is fel tudom venni. (Bocsi, hogy gyűrött,képtelen vagyok gyűrődés mentesen tárolni. )


Mikor középsulis voltam, nem voltam hajlandó pizsiben aludni, csakis a póló+rövid naci kombó jöhetett szóba. Azonban néhány éve (látszik, hogy öregszem) rájöttem, hogy én szeretnék valami jó kis pizsit magamnak, és azóta csak pizsiben vagy hálóingben alszok. Most csak az aktuális piszimről hoztam képet, de sorolom a többit is. A képen láthatót a C&A-ban vettem 1990-re leakciózva. Akkor nem csak ezt, hanem egy szürke aljú, mályva felsős Minnie-s is jött velem haza. Van egy zöld békásom az is hosszú ujjú, és egy szürke-kék macis rövid ujjú. Hálóingek között van egy pink fekete feliratos, és van egy sárga Minnie-s. (Minnie-ből nincs hiány :D )


Meglepődtem, hogy ezt választott, ugyanis nem sokszor láthatta még rajtam, de én is nagyon szeretem, ráadásul nagyon jó vétel volt. 1 éve vettem az Orsay-ban 4000 Ft-ért.


Ez egy nehéz kérdés volt. Nem igazán szoktunk ruhát ajándékozni, főleg nem nekem, legfeljebb csak úgy, hogy kapok pénzt és azt ruhára költöm. Ezt a sálat a Páromtól kaptam 3-4 éve, nagyon szeretem, sokat hordom.


Ezt a pulcsit a Tally Weijl-ben vettem, de az első mosás után bolyhos lett, és kicsit fura lett az alakja is. Azóta itthonra hordom.

Köszönöm szépen a meghívás! :) Jó volt így végiggondolni, hogy mi is van igazából a szekrényemben. Igazság szerint nagyon kevés ruhám van(amit tudok hordani), mert az utóbbi időben elég sokat ingadozott a súlyom, nem igazán érzem jól magam a jelenlegi állapotban, így minden ruhapróbánál felmérgelem magam ezen és feladom a keresgélést. Elég is a panaszkodásból, haladjunk tovább.

Jelöltjeim:

Szandra Imádom a blogját és a videóit is. Nagyon csinos és jó stílusa van. Sok szempontból példaképként tekintek rá.

Anna Személyesen is találkoztunk már(remélem, hogy még fogunk is), nagyon aranyos, kedves és csinos lány. 

Mimi Egyszerre kezdtünk blogolni, nagyon szimpatikus lány, szeretném, ha ezáltal jobban megismerhetnénk Őt.

Timi Gyönyörű körmöket látni nála, néhány outfit képe alapján nagyon tetszik a stílusa, kíváncsi lennék, hogy Ő hogyan látja a saját ruhatárát.

Mea Nem túl régen találtam a blogjára, azóta viszont hűséges olvasója vagyok. Kíváncsi lennék az Ő válaszaira is.

Dalma Nagyon csinos outfiteket láthatunk nála kép és videó formában is. 

Lett volna még 1-2 lány akit jelöltem volna, de már jelölték Őket.

Kíváncsian várom a bejegyzéseket a jelöltektől, ha van kedvük kitölteni.

Ha van kedvetek, kommentár formájában válaszoljátok meg ti is a pontokat. :)

Szép napot!

Ági









10 megjegyzés:

  1. Ugyanolyan sálam van, és nagyon szeretem! Az utált pulcsiért kár, biztosan jól mutatott új korában :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sáltesó! :D Nagyon mérges voltam a pulcsi miatt mikor megláttam, hogy milyen lett. :( Azóta nem is vettem náluk semmit. :D

      Törlés
  2. Kár a Tally-s pulcsiért, mert nekem nagyon tetszik :) Ahhoz képest, hogy a Nike 15 éves egész jó állapotban van, manapság hord az ember egy ruhát két évig, és már akkor nagyjából így néz ki:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a jelölést! :) Igyekszem a hét folyamán megírni én is! :) Nagyon tetszik a tied, a fekete ruha nagyon csinos, de az alapdarab cipellő tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon várom! :) A cipő most nagy szerelem nálam. :)

      Törlés
  4. Nekem is van ugyanolyan Tallys pulcsim, én évek óta nyúzom és szeretem nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a tieddel nincs ilyen probléma. Lehet, hogy másabb az anyaga,mert ismerősöm is vett ilyet, és ő is így járt. :(

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm! :) Igyekszem a hétvégén befotózni a dolgokat. :) Nagyon cuki a pizsid, és a kis fekete is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Kíváncsian várom a tiedet! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...