Gliss Kur Ultimate Repair Elixír Hajolaj teszt

péntek, március 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok Lányok!

Ma egy hajápolási termék tesztjét hoztam nektek. A Gliss Kur Ultimate Repair Elixír Hajolaja az első Pixibag-gel érkezett. Nagyon örültem ennek a terméknek, mivel hátközépig érő hajam van, és ennél a hossznál úgy érzem, hogy mindenképpen szükséges valamilyen hajvég ápolására alkalmas terméket használni. Eddig is használtan hajvégápolót, többet is próbáltam már, de nagyon kíváncsi voltam, hogy jobb-e ez a termék a hajamnak. Már két hónapja használom, úgy érzem, hogy ennyi idő alatt kiismertem annyira a terméket, hogy nyugodt szívvel alkossak róla vélemény, amit a tovább gombra kattintva el is olvashattok.

A csomagolás nekem nagyon tetszik, jó kézbe fogni. Pumpás adagolója van, ami nekem eddig minden típusú terméknél tetszett, és itt sincs másképp. A csomagoláson minden szükséges információ megtalálható. Egy tubus 75 ml terméket tartalmaz és felbontástól számítva 12 hónapig használható fel. 

A használati utasítás szerint három módon lehet használni: hajmosás előtt, hajmosás után nem kiöblítve, valamint száraz hajon. Én hajmosás után szoktam használni, a törölközőszáraz hajamba szoktam belemasszírozni, majd megszárítom a hajamat. Hajvasalás után száraz hajra is szoktam használni, nem kell attól félni, hogy olajos hatású lesz tőle a haj. Nedves hajra 2-3, száraz hajra 1 pumpálásnyit használok. Könnyű eloszlatni a hajon, de használat után mindenképp kézmosás indokolt, mert hagy egy olajon réteget a bőrön.  Hatását tekintve is meg vagyok vele elégedve, szépen ápolja a hajvégeket valamint szép fényt is ad a hajnak.

Ár-érték arányban nagyon jó terméknek tartom. Az ára 2000-2200 Ft körül van. Eleinte drágának tartottam pl. egy Avon hajvégápoló olajhoz viszonyítva, viszont az csak 30ml és hatását tekintve is jócskán a Gliss Kur alatt marad. 

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, szorgalmasan használgatom minden hajmosásnál. 

Ti használtok valamilyen hajvégápolót? Melyik a kedvencetek?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Én nekem a szekrényemben csücsül ez a termék, ugyanis az Avonos valami csodát művel a hajammal! :) Ebből is látszik,hogy nem vagyunk egyformák, mindenkinek más válik be! :) De tény,hogy ez a termék is szuper tud lenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van itthon egy Avonos is, még egy pici van az alján. Gondoltam, hogy elhasználom, de nekem szárazabb lett tőle a hajam, mintha nem használtam volna semmit sem. :( Igazán sajnálom, mert régen szép volt tőle a hajam, gondolom változtattak rajta valamit. :( Én is ezért szoktam több helyen is utánaolvasni egy-egy terméknek, mert attól, hogy valakinek bejött/nem jött be lehet, hogy másoknak pont ellentétes lesz a benyomása róla. :) De sajnos úgy is jártam már,hogy a sok jó vélemény hatására megvettem egy terméket, de nekem nem jött be. :(

      Törlés
    2. Sajnos ez ilyen! Igazából ma már annyi cég,márka kidob egy ugyan olyan terméket, így legalább van lehetőség válogatni köztük! :)

      Törlés
    3. Én ennek csak örülök! Mire elhasználok valamit, annyira megszokja a hajam/bőröm, hogy másik kell. :( De legalább van egy fix termék,és már csak a mellé kell egy váltótárs. :D

      Törlés
  2. Nekem is Avonos volt sokáig a zöld kupakos, aztán volt a Pixis Kerastasé, de semmivel se volt jobb mint az Avonos, most éppen a TBS szépítő olaját tesztelem, de ki kell még tapasztalnom, mert pl vizes hajra kenve nem szívódik be egyáltalán...Viszont kaptam a My Beauty Tools-tól argán olajas ápolót, arra kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés
  3. Pedig azért a Kerastasé és az Avon nem egy árkategória. :/ Az argán olajosra kíváncsi vagyok! :) Várom majd a tesztet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...