Inspiráció #10

hétfő, március 17, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Sziasztok Lányok! 

Újabb hét, újabb hétfő, újabb inspriráció. Már március közepe van, kíváncsi lennék, hogy hogy álltok az új évi fogadalmaitokkal. Kitartóak vagytok? Már feladtátok? Vagy már újra is kezdtétek? Az utolsó kép egy kis biztatás mindenkinek, hogy ne adjuk fel, akármilyen elérhetetlennek is tűnik a célunk!

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

 9. Heti bent

10. Heti +1




 Melyik a kedvenc képetek? 

Szép hetet!

Ági



4 megjegyzés:

  1. Heti outfit, váhh az a kabát álomszép! :) A heti benti kép is tetszik, szeretem az ilyen stílusú képeket, szívesen fotóznék én is ilyet. A heti +1 nagyon cuki, mintha magamat látnám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a fotózás mellett ilyen jó így indítani a reggelt. :) Kávé, egy jó könyv, nem kell sietni... :)

      Törlés
  2. Az utolsó kép milyen cuki! :)
    A heti kint az abszolút kedvenc. :)
    Én büszke vagyok magamra, heti 5x edzek és nagyon élvezem. :) Anyukám is rákapott a pilatesre, úgyhogy már együtt is tudunk tornázni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigylem a kitartásod! :) Tök jó, hogy anyukád is rákapott. Nálunk sajnos nem ilyen a helyzet. :( Próbálom győzködni, mert azért nekem is könnyebb lenne, ha pl. nem úgy nyitnám ki a hűtőt, hogy ezt se meg azt se ehetem, pedig mennyire szeretném. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...