Inspiráció #8

hétfő, március 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Sziasztok Lányok!

Rekord gyorsasággal telt el a hétvége. Tanulás helyett a pihenést választottam inkább, de hét közben próbálom behozni a lemaradást. Nektek mivel telt a hétvége? Remélem, hogy ti is tudtatok pihenni. :) Azért pihenésként készültem ám a blogra bejegyzésekkel, itt is az első, a szokásos hét indító képáradat. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

 9. Heti bent

10. Heti +1




 Melyik a kedvenc képetek? 

Szép hetet!

Ági



4 megjegyzés:

  1. Mindegyik kép nagyon tetszik! :) A heti cuki nagyon aranyooos! :) Nekem még most is van 1-2 hasonló ruhám anyuval! :D Pl. az a tavaszi kabát amiről még anno raktam fel képet blogra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon cuki :) Tök aranyosak lehettek együtt! :)

      Törlés
  2. Csodás az a mani! :) Nagyon jó képeket válogatták össze ismét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne megcsinálni a manit, de rövidek a körmeim ahhoz, hogy jól nézzenek ki. Azért lehet megpróbálom. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...