Ismerjük meg egymást!

péntek, március 14, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok!

Az utóbbi időben többen is kértétek, hogy legyen több személyes bejegyzés a blogon, mert szeretnétek megismerni egy kicsit. Néhány napja Zizitim és Mimi meghívtak erre a játékra-amit ezúton is köszönök-, így gondoltam, hogy kezdjük ezzel az ismerkedést. :)



A játék szabályai a következők:
  • linkeld be azt az embert, aki kipécézett
  • ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
  • pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be Őket a blogodba
  • értesítsd őket a kipécézésről hozzászólásban a blogjukon.
1. Kb. 4 éves lehettem, amikor egy folyóparton strandoltunk, és  vízben éreztem, hogy hozzám ért valami, rögtön anya nyakába ugrottam, hogy menjünk ki azonnal. Azóta egyszer voltam élő vízben, a Balatonban kb. 10 évesen, gondoltam, hogy adok még egy esélyt az élő vízben fürdőzésnek. Kb. 2 perc után egy vízisikló úszott el mellettem... Azóta csak medencés helyen strandolunk. :D Viszont tengerben szívesen úszkálnék, de még nem volt rá lehetőségem.

2. Mindig beütöm magam valahova. Tele vagyok kék-zöld foltokkal ovis korom óta. A körmömet is állandóan letöröm, mert olyan szerencsétlenül ütöm oda valahova. Ja és képes vagyon tökéletesen sík felületen is felbotlani.

3. Nagyon nehezen oldódok fel új emberek társaságában, de ha egyszer túl lendülök a kezdeti zárkózottságon, rengeteget beszélek.

4. Irtózok a kígyóktól és a békáktól. Ennek ellenére fogtam már kígyót, de szörnyű volt. A békáktól csak néhány éve kapok sírógörcsöt, mikor kicsi voltam sok békát fogtam és anyát ijesztgettem velük.

5. Ovis koromban orvos akartam lenni, de egyszer el kellett mennem vérvételre... Először akkor lettem rosszul mikor megláttam a tűt, másodjára mikor a véremet láttam. Ekkor jöttem rá, hogy más szakma után kellene néznem. Később elkezdtek érdekelni az épületek és a hidak, így műszaki szakközépiskolába mentem továbbtanulni, és ezután már nem váltottam irányt. Jelenleg az utolsó félévemet taposom építőmérnök szakon.

6. Nagyon sokáig nem szerettem, ha virág van a szobámban. Mostanában szeretem őket, de sajnos nem bírják sokáig nálam. Mindig elfelejtem meglocsolni, de ha egyszer eszembe akkor tuti, hogy kilocsolom. :(

7.  Gyűlölök nadrágot vásárolni. Bármit szívesen felpróbálok, de a nadrág nagyon próbára teszi az idegeimet. Mostanában azt figyeltem meg magamon, hogy nem szeretek sokáig nézelődni, csak gyorsan körbeszaladok a boltokban. 

Most jönne az a rész, hogy megnevezek 7 embert, akinek tovább adom a játékot, de ahogy láttam a napokban, szinte már nincs olyan, aki ne kapta volna meg, így nem neveznék meg senkit sem.

Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem, hogy tetszett és ha szeretnétek,akkor lesz még folytatás is. :) 

Szép napot!

Ági

8 megjegyzés:

  1. Jaj kisebb koromban kertesházba laktunk és volt egy kisebb kertitavunk.... Egyik alkalommal amikor kint játszottam, láttam egy tök mozdulatlan békát a tó mellett ülni...azt hittem, hogy mű es apukám rakta oda, így nagy bátran odanyúltam, hogy megfogjam és megnézzem...nagy volt a sikítás amikor a műnek hitt béka ráugrott a kezemre.... :D Szóval azóta én se vagyok olyan jóba velük :D

    VálaszTörlés
  2. Hozzám tengerben ért valami, a lábamhoz, és mivel homokos part volt, nem láttam, hogy mi az. De persze ez nem akadályoz meg a további úszkálásban, mert imádom a vizet, és néha csodálkozom, hogy nincsenek pikkelyeim :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hozd rám a frászt. :D A vizet én is nagyon szeretem, de csak ha látom, hogy mi van benne... ;)

      Törlés
  3. A virágokat én is mindig megölöm. :D Állandóan beütöm valamim valahova, és én is képes vagyok egy porszemben is megbotlani. :D A békák meg... Régen én is szerettem őket fogdosni, de pár éve ki nem állhatom őket. Óriásit tudok visítani, ha meglátok egyet. :D

    VálaszTörlés
  4. a nadrágpróbálást én is nagyon utálom! :D
    örülök, hogy kitöltötted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm még egyszer a meghívást! :) Jó, hogy minidig lehet találni közös pontokat! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...