Márciusi kedvencek

hétfő, március 31, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments



Nagyon gyorsan eltelt ez a hónap is,  és szerencsére sok kedvencem is akadt. Az előző kedvences posztban csak öt terméket mutattam, de most nem tudtam ennyire minimalizálni a kedvencek számát, aminek örülök, hiszen sok jó terméket használtam ebben a hónapban. Kattintsatok a tovább gombra a képekért.

Arcápolás terén több kedvencem is akadt. Az egyik a  La Roche-Posay Effeclar habzó arctisztíója. Jól tisztít, nem szárítja a bőröm, nagyon megszerettem, jó érzés használni. ITT olvashattatok már róla a blogon. 

A másik kedvenc arcápolási termékem a Garnier Essentials Frissítő tonik lett. Ezt a tonikot most használom először. Régen nem szerettem a tonikokat, mert mindig csípték a bőrömet, de ennél nincs ilyen probléma. Minden reggel és este használom, nem szárítja a bőröm és eltávolítja az esetlegesen rajta maradó szennyeződéseket, ráadásul az illata is isteni.
Az Alverde Éjszakai Szempillanövesztő Szérumát még ősszel vettem a Glamour-napokon, akkor használtam néhány alkalommal, majd feledésbe merült. Kb. egy hónapja kezdetem el újra használni, és láthatóan szebb és hosszabb a szempillám mióta használom. 
Az Avon Simply Because for Her EDT régóta a megvan, de nagyon rég használtam, azonban kb. két-három hete újra rátaláltam, így azóta szinte csak ezt használtam. Ilyen csodás tavaszi időben imádom magamra fújni, olyan mintha a tavaszt permetezném magamra. Igazából nem is értem magam, mert mikor megérkezett, nem igazán voltam oda érte, de most nagyon megszerettem. 
Szem alatti karikákra a Bourjois Touche Healthy Mix Ecsetes Korrektort használom minden nap. Szépen palástolja a karikákat, ráadásul teljesen természetes a hatása. Pici púderrel szoktam fixálni, így sokáig tartós marad. Viszont ha valakinek száraz a bőre a szeme alatt, az vigyázzon vele, mert kiemeli a száraz részeket.
A Bourjois pirosítóról már volt poszt a  blogon, ITT megtaláljátok. Szinte csak ezt használtam ebben a hónapban, nagyon szeretem használni.
Az Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume Szempillaspirál életem eddigi legjobb spirálja. Már nagyon a végét járja, de mivel nagyon drága, így másik kedvencet próbálok keresni. Nagyon szépen szétválasztja, dúsítja és hosszabbítja a pillákat. Egyszerűen mindent tud, amit elvárok egy spiráltól.

És most jöjjenek a ti kedvenceitek, vagyis a hónap legolvasottabb posztjai(a címre kattintva el is éritek őket):

Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek ebben a hónapban? 

Ági

2 megjegyzés:

  1. Én a Garnier családból a sminklemosót vettem meg, még nem írtam róla tesztet, majd az arclemsosót fogom megvenni ha elfogy ami van, mert meg vagyok vele elégedve, gondolom hogy akkor a többi termék is jó, ha Neked is van kedvenced: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is felkeltette az érdeklődésemet ennek a termékcsaládnak a többi tagja. :) Igyekszem elhasználni itthon mindent, és akkor jöhetnek ők. :) ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...