Moyra Gel Look 903- Marie

szombat, március 29, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments


Ma egy Moyra lakk tesztjével készültem, méghozzá a Moyra Gel Look 903-as Marie nevű lakkjáról lesz szó. Nem ez az első Gel Look lakkom, de biztos vagyok benne, hogy nem is az utolsó. Részletek a tovább gombra kattintva. 


Csomagolását tekintve nem tudok semmi érdekesről beszámolni, a megszokott üveget kapta. Az ecsete nem túl vékony, lapított, de a vége nincs lekerekítve. Az állaga nem túl híg és nem is túl sűrű, nagyon jól használható, könnyű lakkozást tesz lehetővé és nem kenem vele össze az ujjamat.
A fedése nagyon jó, két rétegben tökéletes, ha vékony rétegben kenjük fel. Vastagabb rétegben talán egy réteg is elegendő lehet.  Nagyon gyorsan szárad, mire az első réteget felkentem már jöhetett is a második, ráadásul 20 perc múlva már sérülésmentesre száradt. A színe nagyon tetszik, gyönyörű vibráló, igazi nyári szín, biztos vagyok benne, hogy sokat fogom használni pár hónap múlva. Sajnos a képek nem adják vissza az enyhe neonos hatását, bármilyen fényviszonyban próbáltam képet csinálni, az a kis plusz mindig lemaradt a képről. Valószínű, hogy az én kis gépem kevés ehhez,mert rengeteg beállítást próbáltam, mégsem láttam azt a képeken amit a valóságban. Azért egyet megmutatok a képekből, hogy lássátok,hogy milyen szépen fed és milyen fényes a végeredmény.

Sajnos a képeken inkább pirosasnak tűnik, de inkább pinkes neonos színe van


Tartósság szempontjából elégedett vagyok, 3 napig volt a körmeimen, minimális kopás látszódott csak lemosáskor.

Van Gel Look lakkotok? Nektek mennyire váltak be?

Ági







13 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a szín és maximálisan egyetértek veled, imádnivaló. Nekem a málnafagyi jut róla eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Tényleg hasonlít hozzá. :) Pedig annyit nézelődtem itthon, hogy mihez hasonlítsam.

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek ezek a moyra lakkok, sajnos nálunk nem igazán kapható ahol lakok, pedig már igazán kipróbálnám őket! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy nem kapható nálatok. Egyébként ezt egyáltalán nem értem. Nálunk a Plázában is van egy stand ahol árulják őket,meg fodrászkellékesekben is van, és sok helyről hallom, hogy sehol nem kapható. :( Pedig szerintem lenne igény rájuk.

      Törlés
  3. Gyönyörű a színe:)) Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe pólóért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) ->
    http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway-of-black-lace-blouse.html
    x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Köszi a linket. :)

      Törlés
  4. Hú ez csodás! *.* Nagyon tetszik a színe! :)
    Hol szoktál Moyra lakkokat venni? :) Az Árkádban a földszinten a csokis standdal szemben? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Árkádban nem vettem még, nem tudtam, hogy ott is árulják, azt hittem csak műkörmös cuccok vannak ott. A Plázában szoktam venni, majdnem a Rossmann előtt van egy kis stand, ahol kimérős parfümöket is árulnak, ott szoktam venni. Árulnak Aden cuccokat is, csak én úgy vettem észre, hogy a webshop árhoz képest mindenre rádobnak 100-150 ft-ot.

      Törlés
    2. Köszi! :) Ismerem azt a standot, bár ritkán járok a Plázába, de majd útba ejtem valamikor. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...