Moyra Holographic 251- Sirius

vasárnap, március 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok Lányok!

Igen, végre hoztam az első Moyra Holographic lakk tesztjét. Igazság szerint még azon a héten kipróbáltam amikor megkaptam, de mindig beelőzte más poszt. Képek és részletek a tovább gombra kattintva.
Az üvege megegyezik a többi Moyra lakk üvegével, az ecset a Gel Look lakkokéhoz viszonyítva vékonyabb. Nekem túl hosszú az ecset, ez megnehezíti számomra a lakkozást. Az állaga sem segít ezen, elég folyós, így könnyen összekenhetjük a köröröm környékét, de szerencsére könnyen lemosható. Ami miatt még nagyon kell vigyázni a lakkozásnál, hogy amikor visszük fel a második/harmadik réteget gyakran feloldja az alatta lévőt, így foltos lehet. Közben javítgatni nem érdemes, mert csak rosszabb lesz, inkább kenjünk még egy réteget. Az üvegben is csodás a lakk, a rengeteg irizáló mikrocsillámot tartalmaz.
Felkenve is nagyon sokoldalú, ahány fényviszonyban, ahány szögből nézünk rá, annyi arcát mutatja meg. Ha nem éri közvetlen fény, egy teljesen egyszerű, picit csillámos lakknak tűnik, néha picit piszkos hatású, ami nekem nem tetszik, viszont ha fény éri, egyszerűen életre kel. Csodálatos!!!
Ablak előtt napfényben


Beltéri szűrt fény
Tartósságát tekintve átlagosnak mondanám, 3 napot volt a körmeimen, ez alatt csak a vége kopott meg.

Mit szóltok hozzá? Megvan nektek is valamelyik lakk a kollekcióból?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez valami meseszép!!! :) Most már biztos, hogy befogom szerezni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy segítettem a döntésben. :)

      Törlés
  2. Váó :O Egyre jobban fáj a szívem egy ilyen darabért! :( Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Nem szívfájdítás volt a cél. :( Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm. :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...