Syoss száraz sampon

kedd, március 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Sziasztok!

Ma egy száraz sampont tesztet hoztam nektek. Több márkát is kipróbáltam már, így bőven van összehasonlítási alapom.  Nagyon kíváncsi voltam a Syoss termékére, ugyanis nagyon vegyes véleményeket olvastam róla, régóta szerettem volna kipróbálni, de valami miatt mindig másikat hoztam haza. Az első Pixibag viszont megoldotta ezt a problémámat. A tovább után kiderül, hogy nekem mennyire vált be ez a termék.

A csomagolása nekem nagyon tetszik: egyszerű, letisztult, jó kézbe venni. A tubus 200 ml terméket tartalmaz, ami elsőre nem tűnik kevésnek, azonban később jön a turpisság. Spray kiszerelésű, így nem kell attól tartani, hogy véletlenül túl sokat szórunk a hajunkra.

Használatát tekintve ugyan úgy működik, mint a száraz samponok: 20-30 cm távolságról fújjuk a hajra tincsenként haladva, majd néhány perc múlva fésüljük ki alaposan a hajból. Én nem kifésülni szoktam, hanem egy törölközővel jól átdörzsölöm. Nekem így jobban tetszik a végeredmény, mert fésűvel gyakran tapasztaltam, hogy száll vagy lelapul a hajam, így viszont sokkal frissebb a hatás.

Az elért eredménnyel nincs semmi problémám, gyorsan és hatékonyan működik, nem fulladok meg mellette valamint nem lesz szürke a hajam.

Mint említettem az elején tapasztaltam a mennyiségével kapcsolatban egy turpisságot. Kb. még félig volt a tubus, amikor váratlanul nem jött semmi por a kifújáskor. Csak valami nedves anyag került a hajamra. Nagyon csalódott voltam,mert azt hittem, hogy találtam egy olyan terméket, ami beválik, de végül nem így lett.

Összességében amíg jött belőle, elégedett voltam, de nem gondolom fair dolognak, hogy a még félig lévő tubusból nem jön ki a termék, és ahogy Krémmánián olvastam, nem egyedi probléma. Így nem éri meg az árát. 

Használtok száraz sampon? Nektek melyik vált be leginkább?

Szép napot!

Ági

4 megjegyzés:

  1. Szia! Én is az első Pixibag jóvoltából jutottam hozzá ehhez a száraz samponhoz :) Én még nem használtam el teljesen, de nekem sem vált be annyira (bár egyenlőre még nem jártam úgy, mint te). A volumennövelő hatása megvan, de az én hajammal csak minimálisan csinál bármit is :( Te melyiket próbáltad még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amiket eddig hazsnáltam:
      Balea Trend It Up száraz sampon: Nagyon nem jött be, konkrétan megfulladok tőle, folyton szaladgálok levegőért használat közben. :( Sokan szeretik, nekem nagyon nem jött be. Elvileg változtattak valamin az összetevőkben, és azóta ilyen.
      Isana száraz sampon: elég régen használtam, nem volt rossz, de újat akartam kipróbálni, de továbbra sem térek rá vissza.
      Frottee Szárazsampon: eddig ez jött be a legjobban, de nem volt ez sem tökéletes. Kicsit nehéz volt eltávolítani a hajból.

      Törlés
  2. Pedig úgy reméltem, hogy meghozod a megváltást. :D Én a két Baleásat és az Isanásat próbáltam eddig, de egyikkel sem vagyok maradéktalanul megelégedve. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom. De igyekszem keresni a tökéletest tovább és jövök a fejleményekkel. ;) Most én is Baleásat használok, de valami szörnyű. :/

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...