Teszt Artdeco 168 körömlakk

szerda, március 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Nagyon régóta ki szerettem volna próbálni az Artdeco körömlakkjait, de az ára mindig visszatartott a vásárlástól. A Pixibox megoldotta ezt a problémát, így kipróbálhattam ezt a régóta kívánságlistás lakkot. Részletek a tovább gombra kattintva olvasható.

Az én dobozomba a 168-as számú árnyalat került, ami  egy érdekes, sötétebb barackos árnyalat. Első ránézésre tudtam, hogy nagyon jól járok ezzel a színnel. De ne rohanjunk ennyire előre, kezdjük a külsőségekkel.
A csomagolás egyszerű, letisztult. Az üveg és a kupak is henger alakú, amit én szeretek lakkozásnál, a szögletes kupakok nem esnek a kezemre. Az árnylatnak csak száma van, egy fekete matricára nyomtatva található meg a kupakon. Az üveg 6ml terméket tartalmaz.
Az ecset nem lett a kedvencem. Jobban szeretem a lapított, lekerekített ecseteket, ennek azonban egyenes a vége. Ennek ellenére jó vele lakkozni, különös nehézséget nem jelentett az ecset. Ami megnehezíti a lakkozást az az állaga. Nagyon folyós(bár volt már dolgom folyósabbal is), ráadásul az ecset is sok lakkot vesz fel, így nagyon kell figyelni, hogy jól lehúzzuk a felesleget. Sajnos elég csíkos lesz a végeredmény, de ahogy néztem másoknál képeken, ez nem minden színnél jelentkezik.
Fedését tekintve nagyon elégedett vagyok, egy rétegben majdnem teljesen fedett, de azért kellett a második réteg, úgy lett igazán szép. A felülete nagyon szép fényes, így szokásomtól eltérően nem használtam fedőlakkot. Viszonylag hamar kopogósra száradt, de csalóka, mert utána még kb. 1 óráig sérülékeny, így nem árt vigyázni rá.
A körömvégeken már másnak megfigyelhető volt egy minimális kopás, viszont annyinál meg is állt, nem kopott tovább. Végül három nap után mostam le, mivel két helyen lepattant a lakk, viszont ezt nem az ő hibájának mondanám, hanem inkább a körmömre és magamra fognám, ugyanis a körmeim nem túl erősek, sokszor betörnek, lemezesen szétválnak, valamint mindig beütöm valahova úgy a kezemet, hogy oda a lakkozás.




Összességében vegyesek az érzéseim ezzel a lakkal kapcsolatban. Fedését és száradási idejét tekintve hozza azt a szintet amit elvártam, azonban az ecsettel vannak problémáim. Mivel egy hétköznapra ideális árnylatot kaptam, biztosan el fogom használni. Másik árnyalat beszerzését nem zárom ki teljesen, mert ha lesz valami akció vagy valami olyan szín ami teljesen magával ragad, akkor van rá esély, hogy beszerezzek másikat is, ráadásul nagyon szeretném, ha meg tudna győzni a márka, mert most nem sikerült teljes mértékben.

Nektek van tapasztalatotok az Artdeco lakkokkal? Nektek mennyire váltak be?

Ági



2 megjegyzés:

  1. Még sose vettem Artdeco lakkot, sajnálom rá a pénzt. Ez a szín se tetszik különösebben, de örülök, hogy neked bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen! Az ára elég húzós :( Teljes áron biztos nem venném meg, főleg így, hogy ez sem győzött meg 100%-osan.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...