The body shop epres ajakvaj

kedd, március 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Ma a The Body Shop epres ajakvajról hoztam nektek beszámolót. Hidegben és szeles időben nekem nagyon hamar kiszárad a szám, így mindig használok ajakápolót. Általában több is használatban van, így mikor ezt megvettem, akkor is éppen kettő másikat használtam. Persze nem bírtam ki, és rögtön kipróbáltam ezt is, így már 3 hete használom. Ez idő alatt csak ezt használtam, így a véleményemet nem befolyásolta már termék hatása. Részleteket a tovább gombra kattintva találtok.

A csomagolás nekem nagyon tetszik, olyan mint a testvajaké, csak miniben. 10 ml terméket rejt magában a dobozka, ami szerintem nagyon sokáig elég lesz. Összehasonlítottam más ajakápolók mennyiségével is, azoké átlagosan harmada ennek a kiszerelésnek. Az ára 1790 Ft, ami a mennyiséget tekintve nem tűnik olyan borzasztóan drágának. A kiszereléssel kapcsolatban egy negatívumot tudok megemlíteni: bele kell nyúlni, és ez nem éppen higiénikus, valamint ha már kialakul egy kis mélyedés a használat során, akkor bemegy a köröm alá is a vaj.

Mint ahogy az elnevezés is mutatja, egy szilárd állagú termékkel van dolgunk, de a kéz melegének hatására megolvad, és nagyon könnyen használható. Mint a képen is látszik a színe fehér, az ajkakon nem hagy színt, csak egy enyhe csillogást ad nekik(nem szabad vastagon kenni, mert úgy azért látszik a fehéres színe, és úgy nem szép). Amint letekertjük a kupakot és beleszagolunk az ajakvajba egy nagyon kellemes, epres rágó illatot lehet érezni, ami nekem nagyon tetszik. Felkenve is lehet érezni és egy kicsi édes íze is van.  
Hidratáló hatását tekintve én trükkösnek találom. Az első napokban sokszor kentem, úgy mint az addig használtnál megszoktam (na meg persze a csodás illat miatt), de úgy nem voltam megelégedve. Sokszor éreztem cserepesnek az ajkaimat, nagyon elszomorodtam, hogy ez nem lesz jó. Nem adtam fel, használtam tovább, de már nem olyan hévvel mint az első napokban, és ez volt a titok nyitja. Naponta 2-szer használom, reggel és este, vékony rétegben. Így csodásan puha, hidratált ajkakat varázsol. Igaz, hogy nehéz megállni, hogy ne kenegessem állandóan, de így még inkább úgy gondolom, hogy nagyon jó befektetés volt ez a kis kence, hiszen sokáig hű társam marad.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, a februári kedvencek közé is bekerült. Ár-érték arányban is megfelelő, tekintve, hogy ritkán és keveset kell használni, valamint elég nagy mennyiséget tartalmaz a csomagolás.

Ti milyen ajakápolót használtok? Kipróbáltátok már valamelyik TBS ajakvajat?

Szép napot!

Ági

4 megjegyzés:

  1. Elég sok ajakápolóm van éppen használatban, így megpróbálom egyelőre azokat elfogyasztani, de ígéretesnek tűnik :) Bár a belenyúlkálós verziókat nem szeretem, nem higiénikusak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van nem belenyúlós kiszerelésű ajakápolója is a TBS-nek. Próbálj esetleg azok közül. Nekem is van még itthon néhány másik, de nem bírtam megállni, hogy ne vegyem meg. :)

      Törlés
  2. Nekem kakaós van, de csak nagyon hidegben használom, az meg mostanában nem volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem volt túl hideg. :D De nekem így is kiszáradt mindenem. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...