The Body Shop Mandulás testvaj

péntek, március 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e a véleményemet erről a testvajról, mivel jelenleg nem kapható. Mivel épp olvassátok a róla szóló bejegyzést, így nem árulok zsákba macskát, az igen mellett döntöttem, méghozzá két okom is van rá. Az egyik az, hogy amikor én vettem, akkor is csak néhány hétig volt kapható, és remélem, hogy lesz még ilyen néhány hét és akkor jól jöhet annak, aki gondolkodik a megvételén. A másik ok pedig az, hogy egyszerűen nem hagyhattam ki őt a blogról... Részletek a tovább gombra kattintva.
A csomagolásról túl sok szót nem ejtenék. A szokásos 200ml-es testvajas dobozka, a tetején gyönyörű mandulaszemek fotója.
Már amikor először nyitottam ki és szagoltam bele, érezni lehet a picit mű, de imádni való illatát. Legszívesebben belekanalaznék, annyira jó illata van. Az illat tartóssága a bőrömön kb. 3-4 óra, de a pizsimben sokkal tovább tart. Engem nem zavar, hogy nem marad meg tovább az illata, sőt  így jobban szeretem, mert nem szeretném, ha a parfümöm illatával keveredne. 
Elég sűrű az állaga (milyen is lenne, hiszen testvaj), de nem túlságosan, nagyon jól kenhető, használat közben kifejezetten krémes állagúvá válik. Az állaga ellenére viszonylag hamar beszívódik, persze azért kell várni egy kicsit, de nekem 5-10 perc alatt teljesen beszívja a bőröm és nem marad semmilyen ragacsos réteg bőrömön.
Hidratáló hatásával teljesen elégedett vagyok. Tudni kell a bőrömről, hogy télen nagyon ki szokott száradni, főleg a lábszáram, karom, könyököm és a hátam. Eddig míg testápolót használtam minden este kentem magam, de sokszor reggel is. Mióta ezt a testvajat használom, elég két naponta kenni, de mióta TBS tusfürdőt használok, azóta három naponta is elegendő. Persze biztos a rendkívül enyhe időnek is köszönhető, hogy elég ilyen ritkán használni. Kíváncsiságból tettem egy próbát testápolóval is mostanában, és akkor igényelte a bőröm a minden napi hidratálást.
Kiadósnak is mondható, hiszen januárban kezdtem el használni, tehát már 2 hónapja használom, és még kb. 2-3 adag van benne(én egész testre használom).

Összességében nagyon elégedett vagyok, nagyon jót tesz a bőrömnek. Mindenképpen szeretnék kipróbálni másik testvajat is a márkától. 

Nektek milyen tapasztalatok van a TBS testvajakkal? Melyiket ajánlanátok tavaszra? 

Szép napot!

Ági

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ennek az illatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy vehetünk még belőle. ;)

      Törlés
  2. Sajnos nem csaptam le rá, mert nem gondoltam, hogy csak limitált ideig lesz kapható, elvégre „Visszatérő kedvencek” között szerepelt, és az alapján azt hittem, hogy nem csak beköszön majd :-D Addig pedig a többi illattal vigasztalódom :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...